En gammal kompis kom på att om man skjuter mot golvet så går kulorna sönder innan de flyger uppåt. Han gjorde det på en motspelare som vägrade skydd och därmed fick en i läppen. Kukaset naken borde kunna få en och annan del penetrerad (nåja..) med en sådan..
Låter som en förträfflig idé faktiskt.
 
Jag önskar av hela mitt hjärta att ångesten lugnar sig, kvällen blir bra och att du får en lång natts skön sömn :)
Det hoppas jag med. Har messat lite med brorsan. Skiter det sig totalt så kan jag alltid gå bort till dem... men nu försöker jag hindra den med ölkorv och faded. Försöka trigga glada minnen typ.
 
Rapparen? (jag googlade)
I goda vänners sällskap får du säkert en trevlig kväll! Glöm inte hörselskydd bara om det är hög volym. Nu låter jag som en tant.
 
Hahaha! Jag tror minsann att "fula gubben" har fått ett ansikte :rofl: kanske ska jag föreslå till jobbets hundtränare att bära masker med kukasets face på så hundarna vet vem som är prio 1 att bita i!
Alltså Tack! Jag behövde verkligen de här skratten nu på morgonen. :love:



Och nej, oavsett vad han utsatte mig för så skulle jag inte göra samma sak mot honom men tänka tanken är rätt skön. ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 149
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp