Försök nu ha det riktigt trevligt och se det som något vi verkligen av alla och hela våra hjärtan unnar dig för bättra på förutsättningarna för läkning <3
Det kommer jag garanterat ha. Jag kommer ju få träffa Sveriges utan tvekan bästa skribent/författare/textproducent.

Jag kan inte riktigt uttrycka vad det här betyder för mig. På så många sätt. Så återigen på riktigt riktigt TACK!
 
:banana::bump::banana: härligt att du blev överraskad då blev det lite så du kan köpa några mysiga böcker också. Eller sörpla på nåt gott och bara mysa och insupa alla fantastiska historier omkring dig.
Nä jag är inte det minsta avis.
:p
Pöss på dig sötaste!
 
Bumpo is on her merry way to Bokmässan. :love: Ska försöka få till ett helt awesome bevis åt er. ;)

Ha en helt fantastisk dag på mässan! Denna gången ses vi inte - jag och mitt ryggskott får vackert gå hem och lägga oss efter jobbet, det var optimistiskt att ens ta mig utomhus idag. :heart:heart
 
Får jag dö nu? Jag orkar knappt andas och allt är bara för mycket. Vill bara vråla åt världen att låta mig vara ifred och låta mig självdö typ.
 
Får jag dö nu? Jag orkar knappt andas och allt är bara för mycket. Vill bara vråla åt världen att låta mig vara ifred och låta mig självdö typ.
biteme_bigarmhug.gif
 
Stor kram!
Har inte varit inne i den här tråden på evigheter pga mitt egna mående, så glad jag blev av att se att du kom iväg till bokmässan :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 148
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp