Visst är det så att du bor långt från Sthlm? Annars hade du kunnat få låna min vuxna hund som sovsällskap, hon älskar att ligga nära i sängen och är en bra ångestdämpare... Kanske har du någon bekant i närheten med hund som kan få fungera så?
Ajjemän, bor på västkusten. Jag kan få låna världens sötaste Fluffboll aka Mördarhunden om det skulle vara så. Hon är ett bra lyckopiller.
 
Nä, det är något man bör hoppa över :p

Vill du så står givetvis erbjudandet om att stanna till här på en ev road trip :)
Jag tycker också det. Helt seriöst så var insättningsbiverkningarna på topiramaten rätt hemska. Och få dem gånger massor i en läkemedelsförgiftning känns inte alls skoj. :o

Jag vill! Så otroligt mycket. Frågan är bara hur!

@Voff när ska vi åka på roadtrip till Dalarna?
 
Jag tycker också det. Helt seriöst så var insättningsbiverkningarna på topiramaten rätt hemska. Och få dem gånger massor i en läkemedelsförgiftning känns inte alls skoj. :o

Jag vill! Så otroligt mycket. Frågan är bara hur!

@Voff när ska vi åka på roadtrip till Dalarna?
Vore skitkul!
Jobbar bara 2 veckor till och då lär parningshundarna dessutom ha åkt....så då blir det enklare för mig att komma loss hemmifrån :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 150
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp