Men tack! Behövde läsa det just nu, just ikväll. Jag är inte snäll mot mig alla gånger, vilket jag får äta upp gång på gång. Även om jag just nu inte är suicud så är självskadetankarna väldigt starka just nu. Vilket känns så konstigt eftersom jag har haft en relativt bra dag idag.
Inte konsigt alls. Du är säkert trött även om dagen varit bra - och då smyger tankarna fram. Min egen helt oprofessionella bedömning.

Hoppas du får sova gott i natt och drömma om regnbågar, enhörningar och söta kattungar, typ :p

Jag skickar några stora pussar från labradoren (obs! Inte från mig själv. Jag sträcker mig till en kram :p). Labben är 31 kg pussgurka/knähund/tjejtjusare.
 
Men tack! Behövde läsa det just nu, just ikväll. Jag är inte snäll mot mig alla gånger, vilket jag får äta upp gång på gång. Även om jag just nu inte är suicud så är självskadetankarna väldigt starka just nu. Vilket känns så konstigt eftersom jag har haft en relativt bra dag idag.
Kan vara så. :heart
Efter en bra dag ( med eller utan vänner) kommer ofta tomheten smygande.
Och med den en massa tankar....
Det är inte så konstigt. Styrkekramar! :heart
 
Inte konsigt alls. Du är säkert trött även om dagen varit bra - och då smyger tankarna fram. Min egen helt oprofessionella bedömning.

Hoppas du får sova gott i natt och drömma om regnbågar, enhörningar och söta kattungar, typ :p

Jag skickar några stora pussar från labradoren (obs! Inte från mig själv. Jag sträcker mig till en kram :p). Labben är 31 kg pussgurka/knähund/tjejtjusare.
Mitt dåliga samvete och mina skuldkänslor finns ju alltid där även om jag inte aktivt tänker/känner av dem. Jag tror att det i alla fall just nu är det största och jobbigaste steget att ta. Att på riktigt förstå och inkorporera att jag faktiskt inte har någon skuld i det som hände. Att jag har all rätt att bli arg och grinig och vråla på honom utan att bli t.ex. strypt eller örfilad eller what ever han gjorde för att få tyst på mig just den gången.

Några enhörningar eller regnbågar drömnde jag inte om däremot ett giftermål med Dylan från Beverly Hills 90210.

Labradorkramar är mys ju!
 
Kan vara så. :heart
Efter en bra dag ( med eller utan vänner) kommer ofta tomheten smygande.
Och med den en massa tankar....
Det är inte så konstigt. Styrkekramar! :heart
Det är väl inte det egentligen. Plus att det blev endel stim på eftermiddagen. Fixar inte riktigt det än. Trots att anledningen till stimmet var bäst anledningen ever.
 
Jag behöver förövrigt lära mig att stänga av hjärnan ibland. Det är svinjobbigt när tankarna rusar i 800km/h och jag inte hinner med. Är tankarna inte så snabba utan att jag hinner med zem och bearbeta dem närde kommer så klarar jag av att hantera de flesta. Kan jag bara i lite lugnare tempo hantera tankarna så är det så mycket enklare att avvärja dels självskadetankarna och dels ångestspiralen som de/det med för.
 
Jag känner hans händer mot min kropp, ser hans iskalla blick och hör likgiltigheten i hans röst när han frågar om jag har något jag vill säga innan jag dör. Jag känner skärpan, tyngden och den där speciella metallkänslan mot halsen och kan inte andas...
 
Jag känner hans händer mot min kropp, ser hans iskalla blick och hör likgiltigheten i hans röst när han frågar om jag har något jag vill säga innan jag dör. Jag känner skärpan, tyngden och den där speciella metallkänslan mot halsen och kan inte andas...
Han finns inte där.
Det är dina tankar. Tankar går att kontrollera. Sparka ut honom från ditt huvud.
Han bor inte där längre.
Släpp in någon du håller kär och tänk på den personen eller vovven.
Du klarar det här. :heart
 
Han finns inte där.
Det är dina tankar. Tankar går att kontrollera. Sparka ut honom från ditt huvud.
Han bor inte där längre.
Släpp in någon du håller kär och tänk på den personen eller vovven.
Du klarar det här. :heart
Jag kan inte! Jag har försökt med allt jag har i flera timmar. Jag orkar inte länge till. (Men jag har iaf inte plockat fram rakbladen än)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 146
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp