bumpo
Trådstartare
Alltså, säger jag bara okej så kan jag få honom dödad...ja men jag ger inte upp NU ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, säger jag bara okej så kan jag få honom dödad...ja men jag ger inte upp NU ??
Iofs. Det är han som sitter frihetsberövad inte jag. Eller, allt det här känns rätt frihetsberövande.
Har tagit det jag kan ta. Har inte gjort ett jävla skit. Antar att jag tog der lite för sent..
Har tagit de ångestdämpande. Som jag inte får kombinera med sömntabletterna.
Det ska du inte göra. Han är inte värd det.Alltså, säger jag bara okej så kan jag få honom dödad...
JamenAlltså, säger jag bara okej så kan jag få honom dödad...
Han har suttit frihetsberövad sen 12 februari och kommer vara så i typ 20 månader till. Jääj, svenska rättsväsendet!Jättebra tanke!
Vad bra att han har blivit frihetsberövad. Han förtjänar inget annat.
Ja, det är lätt att man tar medicin för sent. Det vet jag av egen erfarenhet....
Varför får du inte kombinera?
Det brukar vara det bästa att göra. Nu ska jag inte säga så mycket .....farligt vatten......men.......
Jag vet. Och kommer inte. Men tanken är sjuuuukt lockande. Eller iaf tanken om att han får uppleva samma skräck...Det ska du inte göra. Han är inte värd det.
HeheJamen
OM jag sägerv OK så är tyP
mer eller mindre
dirt eater
På sitt sätt kanske han får det. De där personerna brukar ju inte vara speciellt populära på fängelserna...Jag vet. Och kommer inte. Men tanken är sjuuuukt lockande. Eller iaf tanken om att han får uppleva samma skräck...
Hehe
Då har ju jag ryggen fri iaf.
De brukar inte det nej.På sitt sätt kanske han får det. De där personerna brukar ju inte vara speciellt populära på fängelserna...
Jag vet och till skillnad frpn Kukaset har jag ett sånt..
Darling !!
Men tja -samvetet,- samvetet !!!
Jamen, nu tänker du ju bra tankar!Jag vet och till skillnad frpn Kukaset har jag ett sånt..
Tack!Jamen, nu tänker du ju bra tankar!
Heja dig!
Hej kemikaliecocktail. Men funkar det så... jag är ju relativt svårmedicinerad överlag så vården är rätt restriktiva med vad jag får kombinera med tanke på doserna jag är ordinerad.
Btw, kemikaliecocktail det lät kul!Hm, ja det var nog dumt av mig att skriva det.
Det är väldigt olika vad man tål och även olika från olika tillfällen för samma person.
Du vet bäst hur du ska medicinera.
Det vet jag inte om jag tycker att det var. Visar ju bara på att det faktiskt finns kombinerbara mediciner. Jag, som jobbar inom vården, har ju mer ön en gång sett nytran med kombinerad medicinering. Önskar att jag inte var så jävla tålig..Hm, ja det var nog dumt av mig att skriva det.
Det är väldigt olika vad man tål och även olika från olika tillfällen för samma person.
Du vet bäst hur du ska medicinera.
Haha kanske lite. Men det var ju detBtw, kemikaliecocktail det lät kul!
Jag ska absolut försöka med det. Om hjärnan är kapabel att hantera intrycken.Ledsen @bumpo men nu tar mitt batteri snart slut och har ingen möjlighet att ladda. Pröva din styrkemusik i lurarna sen när du har kommit ner i varv och tror att du kan försöka sova. Tänker på dig och kikar i det första jag gör imorgon när jag får tag i laddaren.