Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte just detsamma.Har du tagit din medicin?
Typ så ja. Och jag väntar fortfarande på remissen till gyn för uppföljning av de förbannade cellförändringarna.Som om det inte vore jobbigt nog för dig
Men förmodligen får de ett bra hem.
Go for it!
Min kurator på vc pratade om det (det var typ det enda vettiga han sa dock). Jag sa att 31+14 kg hund i samma säng som jag fungerar braJag har ett kedjetäcke, dvs en täcke med kedjor insydda. Väger 10 kg.
Det funkar jättebra vid ångest.
Har du något liknande som du kan kura under?
Inte just nu, men senare, kolla om du kan få det utskrivet från din läkare eller arbetsterapeut. Det tror jag skulle kunna va bra.
Jamen, det är ju lysande!Min kurator på vc pratade om det (det var typ det enda vettiga han sa dock). Jag sa att 31+14 kg hund i samma säng som jag fungerar bra
Du gör ett @ och skriver användarnamnet direkt efter (utan mellanslag).Bumpo, vart tog du vägen?
Kan nån tala om hur man gör när man taggar?
Åh, tack!Du gör ett @ och skriver användarnamnet direkt efter (utan mellanslag).
Hon kanske är ute och röker. Du sa ju att hon fick det...
Hälsn. också antirökning
Kanske är en cigarr och inte en cigarettÅh, tack!
Jag har fått nån ilsken kommentar när jag inte taggat, så jag tyckte det var dags för mig att lära mig det.
Hur djävla länge tar det att röka en cigg?
Men huuu en kan ju få mardrömmar för mindre.Här vräker regnet ner. Eller ja (inte inne då ). När jag tänker tillbaka minns jag en sån här regnig kväll i början när vi precis köpt huset. Och jag hörde konstiga ljud. Då rann det in vatten vid några trasiga takpannor
Tur att svärfar var på besök då. Jag och hans sambo torkade inne och min sambo och svärfar fick klättra upp på taket i regnet. Nu är det en lite rolig historia, det var det inte då
Vad bra! Vem vann?Det var en cig. Men käkade lite skorpor och drack mjölk med. Och spelade yatzy med mamma.