Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OH ja det gör jag !!!*kram* Hoppas du kan hantera ditt trasiga.
Antagligen. Jag vill försöka låta mig känna allt det där. Utan att lägga npfon värdering i det.Och alla dem tankarna är väl logiska. Vill du prat mer om dem, eller något helt annat ?
Döda honom i ditt ditt huvud och begrav honom utanför.Ja. Nej. Jag vet inte. Kan inte tänka. Kan inte andas. Vill inte vara kvar. Vill inte låta honom vinna. Vill vara den större människan. Vill döda honom.
Du kan! Har du någon medicin du kan ta? Ta den i såna fall.Jag kan inte! Jag har försökt med allt jag har i flera timmar. Jag orkar inte länge till. (Men jag har iaf inte plockat fram rakbladen än)
Hur?glöm bort att " tänka !
ja
han dö!!
och vet du varför du är den större människan?
*kram* Hoppas du kan hantera ditt trasiga.
Hemma. Har bästa vännen på chatten.Är du hemma eller hos någon vän?
Över allt annat.OH ja det gör jag !!!
Vill att du gör det med
Vad bra!Hemma. Har bästa vännen på chatten.
Iofs. Det är han som sitter frihetsberövad inte jag. Eller, allt det här känns rätt frihetsberövande.Döda honom i ditt ditt huvud och begrav honom utanför.
Han kommer inte vinna. Han har redan förlorat. Du har lämnat honom.
Du kan! Har du någon medicin du kan ta? Ta den i såna fall.
Har du musik? Sätt på musik högt så det överröstar tankarna.
Du kommer greja det här. Även om det inte känns så.
Hur?
Jag kan få det bara jag säger okej.
Nej.
Har tagit de ångestdämpande. Som jag inte får kombinera med sömntabletterna.Vad bra!
Har du någon medicin för sömn som du kan ta?
Det hjälper att sova. Tröttheten gör att ångesten blir värre.
Om du kan sova så hjälper det ditt huvud att läka.
Kram!
Smart... helt klart värt att testa. Om jag hittar hörlurarna.Vad bra! Så svårt att försöka hjälpa härifrån. Har du provat när du ska sova att ha en spellista på repeat i mobilen och sen sova med "örlurar" (hittar inte ordet)?
Hur?
Jag kan få det bara jag säger okej.
Nej.
Swenglish är bra skit. Jag använder det far to ofta för att det ska vara okej...Hur är skitsvårt!!!
Men å andra siadan -plåtlätt
Till min insikt ( OBS inte alls alla andras insikt ( sorry for swenglish ) really - a galaxy farn FAR away from here....
Till en sjukt underbar vän...säg OK till oss?
Gör lite olika spellistor som du kan använda. Det har hjälpt mig enormt då det ibland är helkört att "få tNkarna att tystna". Kan bli lite märklig drömmar, men oftast av den ofarliga sorten.Smart... helt klart värt att testa. Om jag hittar hörlurarna.
Har ju min styrke-lista. Den där som äe full med låtar som lyfter mig...Gör lite olika spellistor som du kan använda. Det har hjälpt mig enormt då det ibland är helkört att "få tNkarna att tystna". Kan bli lite märklig drömmar, men oftast av den ofarliga sorten.