Och alla dem tankarna är väl logiska. Vill du prat mer om dem, eller något helt annat ?
Antagligen. Jag vill försöka låta mig känna allt det där. Utan att lägga npfon värdering i det.

Helst vill jag antingen skära mig som faan eller supa skallen av mig på krogen och följa med random dude hem. Come what may typ...
 
Ja. Nej. Jag vet inte. Kan inte tänka. Kan inte andas. Vill inte vara kvar. Vill inte låta honom vinna. Vill vara den större människan. Vill döda honom.
Döda honom i ditt ditt huvud och begrav honom utanför.
Han kommer inte vinna. Han har redan förlorat. Du har lämnat honom.
Jag kan inte! Jag har försökt med allt jag har i flera timmar. Jag orkar inte länge till. (Men jag har iaf inte plockat fram rakbladen än)
Du kan! Har du någon medicin du kan ta? Ta den i såna fall.
Har du musik? Sätt på musik högt så det överröstar tankarna.
Du kommer greja det här. :heart Även om det inte känns så.
 
Vad bra! Så svårt att försöka hjälpa härifrån. Har du provat när du ska sova att ha en spellista på repeat i mobilen och sen sova med "örlurar" (hittar inte ordet)?
 
Döda honom i ditt ditt huvud och begrav honom utanför.
Han kommer inte vinna. Han har redan förlorat. Du har lämnat honom.

Du kan! Har du någon medicin du kan ta? Ta den i såna fall.
Har du musik? Sätt på musik högt så det överröstar tankarna.
Du kommer greja det här. :heart Även om det inte känns så.
Iofs. Det är han som sitter frihetsberövad inte jag. Eller, allt det här känns rätt frihetsberövande.

Har tagit det jag kan ta. Har inte gjort ett jävla skit. Antar att jag tog der lite för sent..
 
Vad bra!
Har du någon medicin för sömn som du kan ta?
Det hjälper att sova. Tröttheten gör att ångesten blir värre.
Om du kan sova så hjälper det ditt huvud att läka.
Kram! :heart
Har tagit de ångestdämpande. Som jag inte får kombinera med sömntabletterna.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 147
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp