Jag försöker faktiskt göra det. Varje morgon och kväll när jag borstar tänderna försöker jag se mig själv i spegeln och se det starka och coola i mig.
Tusen gånger gilla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker faktiskt göra det. Varje morgon och kväll när jag borstar tänderna försöker jag se mig själv i spegeln och se det starka och coola i mig.
Men tack! Jag försöker verkligen att inte lyssna på honom. Han har ju fel. Jag vet ju det egentligen. Bara så sjukt svårt att värja mig.Tusen gånger gilla!
Hur gör vi rent praktiskt för att du ska få pengarna? Somliga av oss är så antika att vi inte har Swish. Ett konto?Till alla som erbjudit att hjälpa till med pengar så jag kan åka upp till @Dentaku och läka i stugan: från botten av mitt hjärta tack!!!!
Ni som inte har swish får ett konto.Hur gör vi rent praktiskt för att du ska få pengarna? Somliga av oss är så antika att vi inte har Swish. Ett konto?
Vill du ha mellanhand så har jag ett konto jag inte använder som går att använda gör dig.Ni som inte har swish får ett konto.
OK - hur går det här till?Hur gör vi rent praktiskt för att du ska få pengarna? Somliga av oss är så antika att vi inte har Swish. Ett konto?
Jag vet inte, men jag antar att vi får pm med uppgifter.OK - hur går det här till?
Jag har inte hängt med i svängarna. Vem skickar jag till - Bumpo direkt eller har nån tagit på sig att organisera?
Det låter ju jättebra med extrakontot. Känns dock lite som att vi kan behöva samordna det här lite. Du tappade bort mig lite på vägen tror jag. Hjärnan är lite kokt just nu. Yrvaken, småstressad och så. Hör av mig på telefon lite senare.Vill du ha mellanhand så har jag ett konto jag inte använder som går att använda gör dig.
Du vet att du alltid ät välkommen hit? Vi har ju tom en säng åt dig och två keliga långhåriga katter att mysa med.
Swish till @Hjartagna när det är bestämt när/att jag åker. Konto när jag får mer detaljer efter samtalet med Hjartagna lite senare under dagen.OK - hur går det här till?
Jag har inte hängt med i svängarna. Vem skickar jag till - Bumpo direkt eller har nån tagit på sig att organisera?
Som sagt. Detaljer kommer komma. Just nu verkar det mest som den bumpska hjärnan har tagit semester.Jag vet inte, men jag antar att vi får pm med uppgifter.
Jag kan också swisha. Om inte resa så till boxningshandskar eller annat nödvändigt.
På riktigt tack! Från djupet av mitt hjärta tack!Jag har följt tråden i tysthet och skickar gärna lite pengar med när/om det behövs.
På riktigt tack! Från djupet av mitt hjärta tack!
Jag ska. Ska bara få verkligheten att sluta ställa upp hinder. Men de hindrena bör vara lösta så fort vi kommer in i juni vilket är väldigt snart.Se nu till att ta emot hjälpen också
Okej, bladlössen behöver kanske inte ge mig sin support... uäääääck sopade precis bort ungefär en miljard från mig. Vad är så lockande med en svart skinnjacka? *lätt traumatiserad*
Kan de inte hålla sig på kirskålen eller maskrosorna eller nått åt det hållet?Mycket märkligt, här håller de sig på rosorna ( )
Kan de inte hålla sig på kirskålen eller maskrosorna eller nått åt det hållet?