Vill du ha mellanhand så har jag ett konto jag inte använder som går att använda gör dig.

Du vet att du alltid ät välkommen hit? Vi har ju tom en säng åt dig och två keliga långhåriga katter att mysa med.
Det låter ju jättebra med extrakontot. Känns dock lite som att vi kan behöva samordna det här lite. ;) Du tappade bort mig lite på vägen tror jag. Hjärnan är lite kokt just nu. Yrvaken, småstressad och så. Hör av mig på telefon lite senare.

Jag vet. Jag vill/tänker komma ner men nu tror jag att jag har en förkylning på gång och det känns faktiskt direkt olämpligt med tanke på lillan och storebror. :D
 
Jag tror inte jag kan beskriva hur otroligt mycket allt det här betyder för mig. För fem månader sedan satt jag fast i total isolation och terror. Nu har jag inte bara min familj och mina vänner jag har också hela fantastiska buke med mig! Det är snudd på obegripligt.
 
Okej, bladlössen behöver kanske inte ge mig sin support... uäääääck sopade precis bort ungefär en miljard från mig. Vad är så lockande med en svart skinnjacka? *lätt traumatiserad*
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp