Jag swischar också gärna :) om det är någon som har @bumpo s kontaktuppgifter kanske hen kan vara mellanhand ifall Bumpo vill hålla sin identitet skyddad.
 
@bumpo om du vill komma bort ut i skogen några timmar och inte har något emot en fasligt blyg total främling finns här både katter och hästar som är vana vid tårar i pälsen. Jag finns i Göteborgsområdet och du är välkommen.
 
Jag tror att jag kan tala för alla här och jag hävdar med bestämdhet att du inte är det minsta lilla galen. Inte ens småknäpp ;)

Du har varit i en situation som få av oss ens kan föreställa sig. Att ta sig upp till ytan efter det är ett hästjobb. Du är SKITDUKTIG!!!

Du har ett gäng möjligheter. Tänk över vad som skulle funka för sig.
Och konstruera inga egna hinder....
Jo, jag är nog lite småknäpp, men på det sättet de flesta är lite småknäppa. ;)

På något sätt så både överlevde jag och tog jag mig där ifrån. Det är väl kanske inte konstigt om jag har lite svårt att hålla mig flytande ibland. Men mesta delen av tiden funkar det rätt okej. Är otroligt glad för de runt omkring mig som läser mig som en öppen bok och som jag inte kan dölja mina kallsupar för.

Jag försöker verkligen att se lösningar och inte hinder men när verkligheten sätter upp hinder blir det lite svårare. Men jag försöker att forcera dem så gott jag kan.
 
En sån simpel sak som att bli peppad på ett fånigt sätt kan hjälpa till.
Med andra ord, skriv på en spegel med läppstift eller liknande så du ser det varje gång du tittar där.

Jag är stark, smart och unik!

Upprepa det högt varje gång du ser det, det blir lite som ett pepp, och tro på det!!!
För du är verkligen allt det där, du måste bara inse det.
Och jag hjälper också gärna till med tåg/resepengar, men jag är ju en av de där VågaVägraSwish än så länge, men det löser sig.
:heart
Jag försöker faktiskt göra det. Varje morgon och kväll när jag borstar tänderna försöker jag se mig själv i spegeln och se det starka och coola i mig.
 
@bumpo om du vill komma bort ut i skogen några timmar och inte har något emot en fasligt blyg total främling finns här både katter och hästar som är vana vid tårar i pälsen. Jag finns i Göteborgsområdet och du är välkommen.
Ååh, vad snäll du är! Vi kan ju se på det. Beror ju lite på var i Göteborg-området du befinner dig.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp