Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en sån där omodern grottmänniska som vägrar SwichRopar på @Voff om hon vill agera mellanhand?
Jag kan agera mellanhand om det krävs om Bumpo själv inte hellre har någon annan.Jag swischar också gärna om det är någon som har @bumpo s kontaktuppgifter kanske hen kan vara mellanhand ifall Bumpo vill hålla sin identitet skyddad.
Du är en jättebra mellanhand fina @Hjartagna. Men ska vi vänta lite tills jag faktiskt vet när jag har löst de praktiska detaljerna?Jag kan agera mellanhand om det krävs om Bumpo själv inte hellre har någon annan.
Du är en jättebra mellanhand fina @Hjartagna. Men ska vi vänta lite tills jag faktiskt vet när jag har löst de praktiska detaljerna?
Bidrar också gärna och blir det ingen resa finns det kanske något annat du vill unna dig.Du är en jättebra mellanhand fina @Hjartagna. Men ska vi vänta lite tills jag faktiskt vet när jag har löst de praktiska detaljerna?
Får du veta om han får permission?3/5-17 första dagen för frigivning som det verkar nu. Skönt att veta iaf.
Jupp, eller iaf de obevakade och om han avviker från någon permission. Och nått mer som jag inte kommer ihåg just nu.Får du veta om han får permission?
Jo, jag är nog lite småknäpp, men på det sättet de flesta är lite småknäppa.Jag tror att jag kan tala för alla här och jag hävdar med bestämdhet att du inte är det minsta lilla galen. Inte ens småknäpp
Du har varit i en situation som få av oss ens kan föreställa sig. Att ta sig upp till ytan efter det är ett hästjobb. Du är SKITDUKTIG!!!
Du har ett gäng möjligheter. Tänk över vad som skulle funka för sig.
Och konstruera inga egna hinder....
Såna hundar är alltid välkomna.Kan en hund vara något, en sådan som man kan grotta in sig i pälsen på o som slickar bort alla tårar?
Jag försöker faktiskt göra det. Varje morgon och kväll när jag borstar tänderna försöker jag se mig själv i spegeln och se det starka och coola i mig.En sån simpel sak som att bli peppad på ett fånigt sätt kan hjälpa till.
Med andra ord, skriv på en spegel med läppstift eller liknande så du ser det varje gång du tittar där.
Jag är stark, smart och unik!
Upprepa det högt varje gång du ser det, det blir lite som ett pepp, och tro på det!!!
För du är verkligen allt det där, du måste bara inse det.
Och jag hjälper också gärna till med tåg/resepengar, men jag är ju en av de där VågaVägraSwish än så länge, men det löser sig.
Ååh, vad snäll du är! Vi kan ju se på det. Beror ju lite på var i Göteborg-området du befinner dig.@bumpo om du vill komma bort ut i skogen några timmar och inte har något emot en fasligt blyg total främling finns här både katter och hästar som är vana vid tårar i pälsen. Jag finns i Göteborgsområdet och du är välkommen.