Vad jag ser har du två eller tre byten att välja mellanJag är rätt obrydd av tågåkande. Slipper helst 18 byten iofs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag ser har du två eller tre byten att välja mellanJag är rätt obrydd av tågåkande. Slipper helst 18 byten iofs.
Jag kommer inte komma under tre måste ju ta mig till tåget också. Men det är sekundärt. Det bytet är liksom alltid där.Vad jag ser har du två eller tre byten att välja mellan
Jag också.
Jag ockdå.
Jag hjälper också gärna till med pengar!
Men fina söta rara ni!!! Jag vet inte ens vad jag ska säga!!Säg till så Swishar jag direkt.
Säg inget.Men fina söta rara ni!!! Jag vet inte ens vad jag ska säga!!
Säg till så Swishar jag direkt.
Men fina söta rara ni!!! Jag vet inte ens vad jag ska säga!!
Hmm har jag förstått rätt @bumpo att du huserar på Västkusten? Isåfall kan jag tipsa om att Tågab kör utan byten Göteborg - Borlänge åtminstone på helgerna. Man bokar via SJ.Tåg enkel väg verkar ligga på 550-900:- beroende på antal byten och hur lång restid man står ut med
Hmm har jag förstått rätt @bumpo att du huserar på Västkusten? Isåfall kan jag tipsa om att Tågab kör utan byten Göteborg - Borlänge åtminstone på helgerna. Man bokar via SJ.