Jag kan tyvärr inte swisha förrän torsdag..
Dotra ska hem imorgon och vis av erfarenhet så kan det bli dyrt om nåt krånglar
Men du får av mig då bara jag vet vart jag ska swisha :)
 
En sån simpel sak som att bli peppad på ett fånigt sätt kan hjälpa till.
Med andra ord, skriv på en spegel med läppstift eller liknande så du ser det varje gång du tittar där.

Jag är stark, smart och unik!

Upprepa det högt varje gång du ser det, det blir lite som ett pepp, och tro på det!!!
För du är verkligen allt det där, du måste bara inse det.
Och jag hjälper också gärna till med tåg/resepengar, men jag är ju en av de där VågaVägraSwish än så länge, men det löser sig.
:heart
 
Och. Din reaktion är helt rimlig. Det du håller på med nu är att hitta strategier för att överleva det som hänt. Sen kan du börja leva på riktigt. Och då kommer magiska saker hända.

Kliv kliv överlev. Du gör det så jäkla bra @bumpo.
 
Hmm har jag förstått rätt @bumpo att du huserar på Västkusten? Isåfall kan jag tipsa om att Tågab kör utan byten Göteborg - Borlänge åtminstone på helgerna. Man bokar via SJ.

Det är inte bara på helgerna, jag åkte en vardag direkt från Falun till Göteborg när jag hjälpte särbon köra upp Valpen. Strax över 500 kr tror jag det kostade, väldigt bra pris.

@bumpo: Jag bor som sagt utanför Falun och kan gärna komma förbi @Dentakus stuga och ta med dig på utflykter :D Givetvis måste du komma hit en sväng också och röka räkor (samt bli dissad av katterna, de är ju lite egensinniga ;) fluffet är ibland social :D). Mitt telefonnummer har du ju.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp