Du är värd mer vännen!!!
Tyvärr ser psykiatrin ut så här :(
Hoppas innerligen du mår bättre snart
❤❤❤
Varför kan jag inte lyssna på den lilla logiska rösten i mig som säger samma sak? Varför är de andra rösterna så mycket starkare och lättare att lyssna på?

Och ja psykiatrin suger häströv just nu.
 
Stopp.
Ge inte upp.

Du tänker tankar som inte har någon relevans.

Ingen människa behöver förtjäna sitt liv. Bra människor får inte bra liv och tvärtom. det funkar inte så.

Du är smart, klok, stark och fantastisk.

Du har blivit utsatt för något vidrigt.
Ansvaret för det som hände ligger ENBART på personen som gjorde det. Bara på honom.
Det är rätt vidrigt ja. Jag kunde ha varit död vid så många tillfällen egentligen. Han ska nog vara jävligt glad att åtalet kom när det gjorde straffmässigt sett..
 
åh @bumpo jag önskar så att jag hade kunnat varit ledig från jobbet och åkt till dalarna med dig. vi hade kunnat promenerat i timmar och simmat i snorkallt vatten och pratat och skrattat och gråtit så mycket du hade velat :heart.
 
Nej då.
Det är inte långt. Några timmar på tåget så är du där.

Testa. Kanske är det faktiskt rena paradiset. Men det vet du inte innan du åkt dit.
Jag tror det finns en välkomstkommitté där. :)
Tåg som kostar pengar, tåg som ska planeras, tåg som ska funka med iofs icke-existerande remisser till psyk.

Men fina du!!!!
 
Det står där och väntar på dig! Så fort du har chansen så kan du hoppa på tåget och så kommer jag och skjutsar dig sista biten. :)
När jag får råd så kommer jag ögonaböj. Jag ska ta så väl hand om ditt torp. Och kaminen och vedspisen. Jag fullkomligt älskar både kaminer och vedspisar trots vissa vedspis-relaterade incidenter som skapat ärr på hakan.
 
Jag har ingen jätteinblick i psykiatrin, men jag kan tänka mig att du framstår som just högfungerande. Så har också jag uppfattat dig. Samtidigt som det är en väldig fördel för dig i det långa loppet, så kanske det också känns som ett hinder vissa stunder?
Jag tror nog att det är så. Jag har ju funderat och ältat mina bakomliggande problem i rätt många år. Jag har ju nytta av det i den här härvan också. Men det ligger mig också i fatet eftersom jag vet hur jag ska dölja hur jävla illa det är både för mig och de omkring mig. Mina murar är skyhöga. Tyvärr. Och när jag inte får den respons jag hoppas på när jag släpper in nån så blir murarna ännu högre och ännu bredare.
 
Jag tror nog att det är så. Jag har ju funderat och ältat mina bakomliggande problem i rätt många år. Jag har ju nytta av det i den här härvan också. Men det ligger mig också i fatet eftersom jag vet hur jag ska dölja hur jävla illa det är både för mig och de omkring mig. Mina murar är skyhöga. Tyvärr. Och när jag inte får den respons jag hoppas på när jag släpper in nån så blir murarna ännu högre och ännu bredare.
Vad är det för respons du hoppas på?
 
Vad är det för respons du hoppas på?
Din reaktion på vad som har hänt är rimlig och du kommer att komma ur det här starkare. Här och av min fina fru är typ de enda jag fått det av. Annars är det allt från stackars liten till jag tror dig inte till varför har du ljugit...
 
Din reaktion på vad som har hänt är rimlig och du kommer att komma ur det här starkare. Här och av min fina fru är typ de enda jag fått det av. Annars är det allt från stackars liten till jag tror dig inte till varför har du ljugit...
Är det viktiga att det är några speciella personer, t ex familjen, som säger det?

Vet du själv, i dig själv, att din reaktion är helt rimlig och att du kommer att komma ur det starkare? Är det liksom förankrat i dig? I själ, hjärna och hjärta?
 
Är på väg tillbaks i dåliga vanor. Sömnen börjar bli sämre och sämre igen, vilket gör att ångesten blir värre, vilket gör att sömnen blir sämre ja ni ser mönstret. Jag väger mig flera gånger om dagen och det är allt annat än nyttigt med tanke på min ätstörning. Det är inte ens tendenser längre utan jag är i ett återfall. Jäj me eller nått. Jag har varit grymt nära att ta upp kontakten med två gamla ligg/självskadeverktyg. Är i något slags limbo med Gangstern, vet inte alls vad som händer där. Vill bara ge upp men ändå inte. Men orkar inte kämpa.

Andas.
Ibland kan något så enkelt som en kopp te hjälpa.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp