bumpo
Trådstartare
De elakingarna!Nä, tydligen inte. Jag tror inte de är goda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De elakingarna!Nä, tydligen inte. Jag tror inte de är goda
Du är vacker som en ros @bumpoMycket märkligt, här håller de sig på rosorna ( )
De, bladlössen, vill väl värma sig.Okej, bladlössen behöver kanske inte ge mig sin support... uäääääck sopade precis bort ungefär en miljard från mig. Vad är så lockande med en svart skinnjacka? *lätt traumatiserad*
De elakingarna!
De kan väl värma sig någon annanstans än på mig då va? *ryser*De, bladlössen, vill väl värma sig.
Högst troligt ja.Ulvar?
Högst troligt ja.
Oja!Klart misstänkt iaf.
Nä, för det ska inte behövas. Jag har iofs en idé om varför jag känner som jag gör idag men vad hjälper det?
Har du nåt ångestdämpande att ta när det blir såhär jobbigt?
Men vafan? Vad arg jag blir på sjukvården (särskilt psykiatrin). Tom jag har ju ångestdämpande....Nä, för det ska inte behövas. Jag har iofs en idé om varför jag känner som jag gör idag men vad hjälper det?
Jag också på nått sätt. De känns så jävla handfallna.Men vafan? Vad arg jag blir på sjukvården (särskilt psykiatrin). Tom jag har ju ångestdämpande....
Psykiatrin verkar skit överallt.Jag också på nått sätt. De känns så jävla handfallna.
Läste domen häromdagen igen. Kukaset får terapi och behandling och whatnot i fängelset. Och jag får kämpa mig blå för lite ångestdämpande. Känner mig väldigt bitter och bortglömd just nu.
Men va faan!!! Det är ju helt sinnessjukt ju. Hur faan kan de avskriva en för det? Suck. Hoppas verkligen det går bättre den här gången.Psykiatrin verkar skit överallt.
Mig "tappade de bort" efter mitt besök i december då jag lovades samtalskontakt. Och eftersom jag mått dåligt har jag väntat och väntat och inte ringt dom igen för det har jag inte orkat. Sen fick jag ett brev hem "hej, du är avskriven eftersom du fortsatt gå hos din läkare på vårdcentralen"
Döm om min förvåning när en läkare dagen efter ringde, från psykiatrin, för att höra hur jag mådde. Hon hade inte ens läst i min journal att jag var avskriven.
Så nu ska jag få komma på nytt besök i början av juni. Sen lär de väl tappa bort mig igen.....
Sorry, menade inte att kapa din tråd
Lessen för sent svar men har inte riktigt orkat svara.Psykiatrin funkade inte för 10 år sedan heller när jag var sjuk. 4 år tog det för att få hjälp.. En j-vla massa onödig väntetid "bara för att det ska vara så" för att avancera i processen.
@bumpo - är du hjälp av att skriva listor när du får ångest? Dels lista över vad du har ångest om men också lista över vad du behöver göra? Vill minnas du skrev något om att du hade massor du behövde göra.
Jag har inte orkat och känns tyvärr lite som att jag är på väg att sluta mig och kapsla in allt i mig själv. Det är nog det absolut sämsta jag kan göra just nu.@bumpo har inte riktigt haft tid och möjlighet att följa tråden i detalj det sista men har du eller om någon kan hjälpa dig om du inte orkar tagit kontakt med BOJ eller kommunen för att se om de kan erbjuda något? Tyvärr är psykiatrin i eländigt skick på många ställen i landet. Skickar med en styrkekram och blir förtvivlad över hur du verkar må just nu.