Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om relationen med dina föräldrar är hyfsad, försök prata med dem. Hitta någonstans där du kan ha hästen, kanske kan någon pålitlig bukefalist ha hästen ett litet tag även om den inte är nära dig, så kan du bo hos dina föräldrar tills du hittat nytt boende för dig och djuren.
Finns ju annonser lite nu o då här på buke där det söks hästskötare där det även finns bostad att hyra.
Vet om ett hus att hyra 2 km från mig, och kan erbjuda lösdriftsplats under vintern inklusive grovfoder gratis.
Men det är glesbygd där jag bor, större städer finns 5-6 mil bort.
Om relationen med dina föräldrar är hyfsad, försök prata med dem. Hitta någonstans där du kan ha hästen, kanske kan någon pålitlig bukefalist ha hästen ett litet tag även om den inte är nära dig, så kan du bo hos dina föräldrar tills du hittat nytt boende för dig och djuren.
Jag blir så enormt tacksam för såna här erbjudanden. Jag vet inte hur jag ska klara mig själv, utan den jag älskar och hoppats ska bli bättre.
Men det bara måste gå.
Du får hemskt gärna kolla om damen hyr ut, hur stort och till vilket pris.
Vågar du säga var? Annars kanske på PM?
Igen, tack!
Finns det risk att karln du bor med fattar att det är du med hjälp av nicket?
Bra. Jag tänkte om nicket kan knytas till något som associeras med dig eller så.Nej, jag har bytt till nytt hemligt.
Mellan Sverige är ju ganska stort? Är det i Sthlm trakten? Skicka PM isåfall så här ska du inte ha det
@kahaja Kontakta en kvinnojour! Och kontakta vänner och familj så att du kan få hjälp. Du måste därifrån!
Skulle du kunna hyra någon stuga någonstans eller bo på lugnt vandrarhem? Bara som "nödboende" för att komma bort från den där mannen alltså. Kanske någon bukefalist har gäststuga eller liknande annars?Jag ska kontakta min förälder imorgon.
Hästen får ev bo kvar här någon tid tills jag hittat ngt annat.
Problemet är att jag har grava sömnproblem och går på tabletter etc. Just nu måste jag sova. Det kan jag inte i deras lägenhet eller vänners.