HJÄLP trasslig man å svans.....

Sv: HJÄLP trasslig man å svans.....

Vi har en Nordlandshäst med mycket man och svans , jag brukar använda mig av torrschampoo . Tycker att det fungerar bättre an med man / päls glans . Man behöver inte spreja mycket .
 
Sv: HJÄLP trasslig man å svans.....

Jag brukar använda balsam efter tvätt och reder ut svansen med en piggborste innan balsamet sköljs ur.
 
Sv: HJÄLP trasslig man å svans.....

Vinja skrev:
Med två nordsvenskar säger jag som många andra; FOXFIRE:bow:

Och här är en till som instämmer. Jag har en kallblodstravare och en korsning kallblodstravare/fjordhäst, båda med massor av man och svans.

Immer
 
Sv: HJÄLP trasslig man å svans.....

Ha,ha det är klart att jag skämtade Vad trodde du?
 
Sv: HJÄLP trasslig man å svans.....

mullemek skrev:
:banana: Jag har ett kallblod med jätte jätte tjock svans och man som skruvar sig omöjlig att redan ut och svansen e så tjock å den skruvar sig med.Jag har provat med glansmedel och det hjälper lite men dock inte tillräckligt. Någon som har något bra förslag ???? NL[/QUOTE

Jag har ju en häst med mycket man o svans och jag använder Cowboy Magic. Det är absolut det bästa medel jag nånsin haft. Jag har provar alla medel i affärerna men inget slår det här.
Det är en Detanglergelé och det finns i spray med. Det vårdar man o svans och det räcker att ha i det nån gång i veckan bara för det sitter kvar.
Kolla på den här sidan får du se.http://www.whc.nu/ Det finns en liten flaska nu till kampanjpris för 35:-. Jag lovar att du INTE kommer att bli besviken.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 094
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 045
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Mina hundar åt tidigare canagan country game och fungerade bra på det. De bajsade dock rätt mycket så jag funderade på att byta och...
2
Svar
23
· Visningar
2 169
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp