Hjälp om hästens muskler.

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Desiiree

Heej!. :)
Det är så att jag ska ta hem en arab över sommaren. I 12 veckor och om det går bra så ska jag få bli medryttare till hösten. Det är så att ägaren bor lååångt i fårn hästen och inte har råd eller tid för hästen. Så den är inte i from och har inga muskler alls!. Så jag vill börja få hästen i form under sommaren. Hästen är 23år. Och har inte hoppat på senaste och jag tänker inte hoppa med den. Så jag skulle vilja ha andra tips. Jag har inte tillgång till ridhus. Jag kan inte heller tömköra.

Tacksam för hjälp. :)

Sv: Hjälp om hästens muskler.

Kan vi inte komma överens om att alla bukefalister inte måste skapa VARSIN tråd om att träna hästens muskler och kondition. Nu finns det faktiskt redan en väldigt ny tråd om hästens muskler och kondition, skapad bara för någon dag sedan.

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=879008

Annars kan jag rekommendera att använda sökfunktionen.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 071
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 732
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 376
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 899
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar