Hjälp mig med osten!

SaraXX

Trådstartare
Jag är lite sen - har precis nyss kommit på hur gott det är med mozzarella på hemgjord pizza :o
Men jag vill inte köpa ost gjord på utländsk mjölk och den svenskproducerade mozzarellan är för svår att få tag på. Finns det någon ost som liknar mozzarellan just att ha på pizza? Jag är verkligen kass på ostsorter!
Den behöver alltså inte vara lik mozzarella att äta i sallader eller så, det brukar jag inte göra ändå :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 379
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Pga klimakteriet och medicinbiverkning stack vikten rejält uppåt. Jag tycker att jag har provat allt. LCHF (funkade Inte, för mycket...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
24 964
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka