Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så från bajsbrunt till typ magsjukegrönt?Nej nej inte grått. Alla har grått.
Jag hade gått med någon gammaldags grön. Alltså lite ärtsoppsfärgat
Såg ett sådant hus där det blå var en ljusare koboltblå, inte ljusblått inte koboltblå utan mitt emellan. Det var verkligen jättefint ihop med det vita.
Finns en färg som heter kornblå, tror nog den skulle passa till erat hus. Måla även burspråken i denna färg,
Ytterdörren passar inte i vitt när hela underetagen är vit, utan skal vara mörkbrun typ mahogny eller ek, så den verkligen visar "HÄR GÅR VI IN".
Jag röstar för grått, men ljusare än på bilden, samt en dörr som är knallröd eller knallblå. Tycker att grått och vitt harmonierar bra mot grönska och sommarblå himmel. En färgglad dörr ger en positiv och varm känsla.Grått tycker ni alltså?
Mmmmm, jag säger som jag brukar Lila! för jag gillar Lila!
Hey babe, take a walk on the wild side!Hehehe, Tant Gräddelin har talat (skrivit), eller är det farbror blå i förklädnad?
Tycker inte riktigt det gråa förslaget passar med det tegelröda taket, av de målade exempelbilderna tycker jag det röda var oväntat snyggt och det gröna riktigt bra, men hade gärna haft dörren i samma färg också!
Jag älskar våra gröna dörrar. Har samma på huset också. De är ljusare i verkligheten.Så från bajsbrunt till typ magsjukegrönt?