C
Celise
Sv: Hjälp - Jag vill flytta
Det har jag också tänkt på... Han "kopplar bort" mig när vi är tillsammans, vilket inte alls känns säkert. För även om han inte menar något är ju en olycka så lätt hänt!
Har pratat med stallägaren ännu mer. Har inte fått helt klartecken, men med 90% säkerhet ska vi flytta till det andra stallet så småningom...!!
att han inte kan lämna stoet och bara skriker är ju inte så bra det heller. kan ju bli en ful ovana. min häst är sån, att fäster han sig vid vissa hästar (ston!) så kan han blir fruktansvärt jobbig. kan vara hysterisk att rida, stressad, skrikig och sparkar o slår vid hantering om hästen tex står ute o skriker. sära på dom va det bästa alternativet. kan ju inte vara nyttigt att ständigt se hästen stressad heller.
Det har jag också tänkt på... Han "kopplar bort" mig när vi är tillsammans, vilket inte alls känns säkert. För även om han inte menar något är ju en olycka så lätt hänt!
Har pratat med stallägaren ännu mer. Har inte fått helt klartecken, men med 90% säkerhet ska vi flytta till det andra stallet så småningom...!!