Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite OT. Vet inte hur det är på hundar, men på människor är det iaf inte cancer om det inte är en elakartad tumör. En godartad tumör är en tumör, en elakartad tumör är cancer.
Djuret lider uppenbarligen av en spruckn tumör.Ja, den senaste veckan har jag hört att jag är både dum, lat, okunnig och djurplågare.......och nu är jag ansvarslös också
Jag har troligtvis haft hand om flera 100 tals mer djur än dig skulle jag tro och aldrig är det nån som kallat mig ansvarslös.....men du som inte ens känner mig trycker till mig varenda gång jag skriver ett inlägg...skaffa dig ett liv
VART har jag skrivit att man ska hålla liv i lidande djur....?? Enl TS så lider inte hunden...det var det jag läste.
Men schit, det måste du meddela centrala cancerreigsteret där jag är listad efter bortoperation av en icke metastaserande livmoderstumör!
Du kandiderar förmodligen för Nobels Medicinpris med din revolutionerande teori?
Så jag blev akutopererad helt i onödan när min livmoder togs bort, pga cellförändringar o jag blev akutopererad tre dygn senare när det konstaterats cancer i livmodern o då tog bort mina äggstockar.
Jisses vilket skadestånd jag borde vara berättigad till!
Ida, den texten hade jag inte läst förut! Men så otroligt vacker och fantastisk! Och vilken ljuvlig hund!