Hjälp,hjälp!!:)

Nougat

Trådstartare
Hejsan alla där ute!:D

Jag ska vara med på en Maskeradhoppning den 6/6 ,ska hoppa Wilmer.Nu undrar jag om ni kan komma med tips på hur jag ska rida honom,tempo o.s.v. han kan bli ruggit pigg när man hoppar trots att han har martingal,så nu vill jag gärna att ni kommer med förslag vad jag kan tänka på!:banana:

P.S. något förslag på utklädnad?:idea:

Sv: Hjälp,hjälp!!:)

du kan klä ut dig och hästen till insekter!:idea: haha nej vet inte:p

Sv: Hjälp,hjälp!!:)

Du kan ju skoja om att det förmodligen kommer på fort, typ klä ut er till mc med förare med racinggrejer. Eller typ panter. Eller rymdraket.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 149
Senast: Gunnar
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 367
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka