Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sparkat henne i huvudet?Vad sade ni om det? Anmälde ni? Idiot-människor det finns!
TS: Lycka till med hästen, glöm inte att uppdatera oss sen när du pratat med vet!
vet. plus några andra sa att försäkringsbolaget skulle ta hand om detta. de förstod inte varför de inte gjorde det. berodde inte på tänderna sa vet. kommer inte ihåg allt de babblade om
men de skulle skicka in journalen till försäkringsbolaget så de får se på den...
han sa något om att fastän hästen skulle ha ont så gör det inte ont när den ska dricka. han hade inte varit med om någon häst som inte ville dricka vid tandvärk. tänderna var inte jättelösa utan han fick dra ut dom rätt ordentligt, så han tyckte det hela var jättekonstigt.
dock så visade blodproverna att hon inte var uttorkad som tur var!
nej, det vet jag faktiskt inte. vet sa att om försäkringsbolaget krånglar så skulle jag hänvisa till de som tog emot henne å gav sin diagnos då. vilket inte var tänderna då.
så de borde betala, eftersom att de inte räknades som tandproblem när hon kom in. då hade jag kört hem henne igen å tagit ut tandis istället!
vet inte riktigt hur de tänker...