Hittar inte hingsten!!

Leikna

Trådstartare
hej där!
jag satt och kollade igenom en massor av hemsidor häromdagen, och då fick jag syn på en sån fruktansvärt vacker hingst! Han står på island och han är väldigt mörkt fuxfärgad och har jätteljus man som är jättelång. Men nu kan jag inte hitta hästen! Jag försöker komma ihåg alla sidor som jag varit inne på, men jag kommer f*n inte ihåg vart det var jag hittade honom! Jag vill så gärna se honom igen! Har ni någon aning om vilken hingsten är?
Han står på island, och jag kommer ihåg att länken till hemsidan hette typ "kveikur.is" eller något i den stilen. Ett isländskt namn på k var det iallafall. Hingsten var väldigt mörkt fuxfärgad med ljus lång man somsagt. Vet ni vem hingsten är? :)

Sv: Hittar inte hingsten!!

Lättast är väl att kolla historik-filerna på din dator, då ser du ju exakt vilka sidor du varit inne på..

Tänker du på Sigur frá Holabakki??

Sigur1_Holabaki.jpg

En väldigt vacker högbedömd hingst som mina vänner hade på station förra sommaren så jag har hanterat honom en del och han är väldigt trevlig med! Var det han?

Vilken bild, hästen ser nästan overklig ut mot bakgrunden, som om den var en modell eller miniatyr

Jag tänkte också direkt på Sigur, men när namnet skulle börja på K så trodde jag att det inte var det. Sigur är bland de vackraste hästar jag någonsin sett (har visserligen bara sett honom på bild).

Sigur var det!! Han är verkligen så fruktansvärt vacker :love: :'D!!!
Vilka är det som äger honom? :)

Senast ändrad:

Fina :) Jag fick bara en bild på Sigur :D
7419_152467950587_717285587_3166114_1767907_n.jpg

Skulle dock ha provat honom, men åkte och tittade på mitt ungsto istället. :)

Jag tror inte att han är tävlad, men jag kan ha fel. Däremot har han en väldigt bra bedömning med flera 9: or i ridbedömningen. Dock ingen jag skulle betäcka med, han är vackrare på bild:p

Jag gillar annars Parker-avkommorna överlag, synd att han såldes till USA...

Liknande trådar

Hästvård Jaha då var det dags för nästa häst att bli dålig. Jag kanske inte ska ha häst :( Nu är jag gnällig och deppig men hoppas att jag kan...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 080
A
Hästmänniskan Behöver bara skriva av mej någonstans. Det var totalt oväntat. Hon har gått på bete med sin bästis, dom har gått tillsammans nästa hela...
Svar
13
· Visningar
2 578
Senast: palle
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 970
Senast: lewellyn
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar