Jag förstår inte. Det är en Diss men används hela tiden?DISS
Visa bifogad fil 143756
Används hela tiden till tex strimlad vitkål.
Även gohujang mayon är god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte. Det är en Diss men används hela tiden?DISS
Visa bifogad fil 143756
DISS
Visa bifogad fil 143756
Du menar inte hiss om den används hela tiden?
Jag är ju lite trög. Har ändrat till HissJag förstår inte. Det är en Diss men används hela tiden?
Det där är min favoritsorbet förutom mangon (mango är den godaste smaken i allt den finns i) men ja, jag gillar iofs fläder mer än jordgubbVisa bifogad fil 143784
Tyvärr en diss, jag gillar oftast Sias sorbeter men den här var meh. Smakade absolut noll jordgubbe. Sedan läste jag noggrannare på förpackningen, och då stod det flädersorbet med fläder- och jordgubbssylt, inte Fläder-jordgubbssorbet som förpackningen säger. 2,5% jordgubbe i, det förklarar brist på den smaken. Flädersorbeten var god men jag förväntade mig smak av jordgubbar också.
Nä, den här behöver ni inte prova, ta de andra godare sorbeterna istället!
Visa bifogad fil 143784
Tyvärr en diss, jag gillar oftast Sias sorbeter men den här var meh. Smakade absolut noll jordgubbe. Sedan läste jag noggrannare på förpackningen, och då stod det flädersorbet med fläder- och jordgubbssylt, inte Fläder-jordgubbssorbet som förpackningen säger. 2,5% jordgubbe i, det förklarar brist på den smaken. Flädersorbeten var god men jag förväntade mig smak av jordgubbar också.
Nä, den här behöver ni inte prova, ta de andra godare sorbeterna istället!
Hallon finns kvar, den är toppengod!Jag tyckte också den inte var god, och jag älskar alla Sias sorbet utom mango. Som är den enda som finns kvar. Fläder, blåbär, jordgubb (riktig) har alla försvunnit. Kaktus-lime. Den enda som finns kvar är citronsorbeten. När de tog bort blåbärssorbeten mailade jag Sia och klagade och fick till svar att de inte såldes tillräckligt bra men att det är nya spännande smaker på gång. Väntar fortfarande.
Hallon finns kvar, den är toppengod!
Den finns som hel chokladkaka också inte alls livsfarlig.Jahaja men det här var ju lite onödigt gott ju. Tur att påsen är ganska liten och att jag inte kan köpa en till utan att åka tåg i 4,5 timmar (för att hamna i London där det finns svenska matbutiker som säljer sådana här livsfarliga grejer)...
Visa bifogad fil 143849
Den finns som hel chokladkaka också inte alls livsfarlig.
Här har de haft någon kampanj på Normal och Coop och sålt dem för 15 kr/påsen!Jahaja men det här var ju lite onödigt gott ju. Tur att påsen är ganska liten och att jag inte kan köpa en till utan att åka tåg i 4,5 timmar (för att hamna i London där det finns svenska matbutiker som säljer sådana här livsfarliga grejer)...
Visa bifogad fil 143849
Visa bifogad fil 143755
Hiss och Hiss
Lion
Ganska stor vilket är trevligt då glassar blivit så små nu för tiden. Täcket är väldigt gott, likaså kolarippeln. Rånet är okej (ingen choklad på insidan) och själva glassen var lite småtrist då man inte känner speciellt mycket chokladsmak utan nästan bara vanilj men overall var den god.
Hockey pulver
Jag ska börja med att säga att jag avskyr lakrits så det är sambons utlåtande här. Han säger att den var som 88:an fast med lakrits, mycket god med superbra täcke. Däremot tyckte han fortfarande att Salmiakki-glassen är ett bättre val för den som gillar lakrits då den är snäppet godare.
Gissa vem som sitter och äter på en sån just i detta nu. Jag håller med om HISS!!Visa bifogad fil 143959råkade hitta dom här hos pappa idag. En fet HISS jättegoda. Hade egentligen inte tänkt prova dom. Var lite anti smaken. Förväntade mej något vidrigt men dom var verkligen goda.
Jag älskar hockey pulver! Jag måste prova den där!!Visa bifogad fil 143755
Hiss och Hiss
Lion
Ganska stor vilket är trevligt då glassar blivit så små nu för tiden. Täcket är väldigt gott, likaså kolarippeln. Rånet är okej (ingen choklad på insidan) och själva glassen var lite småtrist då man inte känner speciellt mycket chokladsmak utan nästan bara vanilj men overall var den god.
Hockey pulver
Jag ska börja med att säga att jag avskyr lakrits så det är sambons utlåtande här. Han säger att den var som 88:an fast med lakrits, mycket god med superbra täcke. Däremot tyckte han fortfarande att Salmiakki-glassen är ett bättre val för den som gillar lakrits då den är snäppet godare.