Nä nu... Väntar bara på att du ska komma här och påstå att julmust och påskmust är samma sak också!
Åh nej något så grundlöst skulle jag aldrig våga påstå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä nu... Väntar bara på att du ska komma här och påstå att julmust och påskmust är samma sak också!
Sommarmust har funnits...Jag väntar bara på Midsommarmust....
Var hittar man dem?Visa bifogad fil 142650
Hiss!
Till att äta som de är, dvs torra. Med mjölk ramlar all kanel av dem och det är inte alls lika gott. Men torra och knapriga is da shit!
Såg de på ett ICA nära idag t.ex, så tror de har börjat komma ut i de flesta mataffärer.Var hittar man dem?
Finns på mitt lokala Hemköp i MalmöVar hittar man dem?
SÅ goda att äta som snacks!Visa bifogad fil 142650
Hiss!
Till att äta som de är, dvs torra. Med mjölk ramlar all kanel av dem och det är inte alls lika gott. Men torra och knapriga is da shit!
Håller med! Jag hade glömt av dessa. Jag köpte när de kom för de såg ju så himla goda ut men ja.. menlösa som sagt. Smakar otroligt lite choklad på något skumt sätt? Mest bara socker och har en rätt märklig, superspröd konsistens.Diss! Dom var inte äckliga och jag kommer äta upp hela paketet men lite menlösa.
Visa bifogad fil 142975
Håller med! Jag hade glömt av dessa. Jag köpte när de kom för de såg ju så himla goda ut men ja.. menlösa som sagt. Smakar otroligt lite choklad på något skumt sätt? Mest bara socker och har en rätt märklig, superspröd konsistens.
Den såg god ut!!! Inte sett någonstans här dock...HISS! Äntligen en Ben & Jerrys som inte innehåller jordnötssmör eller choklad! Kanel, kanel!
Den är inte på långa vägar lika god som Cinnamon Bun var och alldeles för söt som alltid med det här märket, men god ändå.
Visa bifogad fil 143077
Den är en höjdare! Jag blev så himla ledsen när de slutade sälja cinnamon bun och har inte hittat någon som duger sedan dess. Av någon anledning verkar inte frukt/bärsmakerna säljas alls i mitt hörn av UK heller, allt är bara choklad och jordnötter hela tiden.Den såg god ut!!! Inte sett någonstans här dock...
Jag gillade Baked Alaska. Tycker inte heller om chokladglass. Det var ju visserligen chokladbitar i den, men vit choklad. Den kom tillbaka men verkar vara borta igen.Den är en höjdare! Jag blev så himla ledsen när de slutade sälja cinnamon bun och har inte hittat någon som duger sedan dess. Av någon anledning verkar inte frukt/bärsmakerna säljas alls i mitt hörn av UK heller, allt är bara choklad och jordnötter hela tiden.
HISS! Äntligen en Ben & Jerrys som inte innehåller jordnötssmör eller choklad! Kanel, kanel!
Den är inte på långa vägar lika god som Cinnamon Bun var och alldeles för söt som alltid med det här märket, men god ändå.
Visa bifogad fil 143077