Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med dig, den är liiite för god :d

Borde funnits att köpa som små munsbitar också, så som de styckförpackade chokladbollarna :idea:
Små munsbitar hade varit toppen! Har du testat deras andra tårta med nougat-något som smak? Stod och valde mellan de två sist, men så blev det denna som jag vet att jag inte kommer kunna sluta äta :D

Kan ju passa på att hissa dessa, försvinnande goda :angel:
BD62FC90-1D50-4D45-8137-BAE86D983D9A.webp

Provade Plopp Juleskum igår. Varken hiss eller diss. Smakade inte så mkt.

Provade också den tidigare i veckan. Får ändå säga diss från min sida. Åt upp den men kommer inte att köpa (fick den), tyckte att den var..konstig. Jag gillar iofs inte juleskum heller :p .

Provade också den tidigare i veckan. Får ändå säga diss från min sida. Åt upp den men kommer inte att köpa (fick den), tyckte att den var..konstig. Jag gillar iofs inte juleskum heller :p .

Jag la den på min mans hylla i kylen =han äter antagligen upp den istället 😂
Gillar inte heller juleskum annars men Ica sålde dom för 5:-/st så tänkte jag skulle prova det. Plopp ahlgrens bilar var dock ganska god 😊

Visa bifogad fil 61416
HISS
Den är fantastiskt god! Lite för god till och med. Jag har den här veckan smäckt två tårtor, varav ena tårtan var bautastor. Rekommenderas inte att köpa om ni har svårt att stå emot frestelser :angel:
Åh gud, det där påminner mig om en kväll när jag var typ 10-12 år och kom hem från stallet. Hade laddat upp hela dagen för att äta den sista biten av en sådan där tårta och var sååå sugen! Öppnar kylskåpet och... inser att min storebror ätit upp rubbet när han kom hem från skolan! :arghh: Jag var SÅ arg och besviken! Tror inte jag har ätit den sedan dess men nu måste jag nästan prova, för jag minns att jag tyckte att den var helt fantastisk som barn!

Åh gud, det där påminner mig om en kväll när jag var typ 10-12 år och kom hem från stallet. Hade laddat upp hela dagen för att äta den sista biten av en sådan där tårta och var sååå sugen! Öppnar kylskåpet och... inser att min storebror ätit upp rubbet när han kom hem från skolan! :arghh: Jag var SÅ arg och besviken! Tror inte jag har ätit den sedan dess men nu måste jag nästan prova, för jag minns att jag tyckte att den var helt fantastisk som barn!

Inte ok, brorsan, INTE ok! :down:

Jag nämnde dem lite i förbifarten för ett par sidor sedan apropå pepparkakor och palmolja, men alltså Göteborgskex Kung Oscar-pepparkakor ÄR de godaste pepparkakorna som finns! Min farmor hade alltid dem på julen och jag förstår varför. De är verkligen välkryddade, precis som paketet påstår. HISS, med andra ord!

Visa bifogad fil 60145
Sambon vägrar att äta några andra.
Jag tycker också mycket om dem, men efter att knappt ha smakat andra sorter under 10-15 år (eller vad det nu kan) vara så tycker jag det är kul med annan sort då och då.

DISS , smakar jordgubbsyoughurt, hade hoppas var mer likt godis men nä :down:

Bifogade filer

• a62efd5744e42071fec27aa9de0e14eb.webp
    a62efd5744e42071fec27aa9de0e14eb.webp
    51,3 KB · Visningar: 9
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
88 89 90
Svar
1 791
· Visningar
135 647
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 217
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka