Jag får fortsätta hålla mig till Göteborgs då.Annas har palmolja i alla sina pepparkakor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får fortsätta hålla mig till Göteborgs då.Annas har palmolja i alla sina pepparkakor
Hmm, det är jag inte så säker på. Men jag kan ju ha missat någon nyhet
ja det finns någon enstaka mer pepparkaka som är palmoljefri men Göteborgskex är de enda som jag vet som inte har palmolja i någon produkt. Hiss för dem!Jag får fortsätta hålla mig till Göteborgs då.
HISS!
Goda, och den gamla stjärnformen. Viss besvikelse infinner sig över att det inte ÄR de gamla stjärnorna smakmässigt dock
Men visst är de gamla goda OLW?
Hatar. HATAR att de ändrade.
Fast hjärtanen då. De var fantastiska
Formen är lika men smaken mycket mildare än OLWs. Jag tycker de är helt ok men de är absolut "snälla" i smaken.
Ja men jag menade att det väl var OLW som hade de gamla, goda?
Menade att det inte var konstigt att smaken skiljer, när det är olika tillverkare
OLW var det ja! Ja men precis. Instämmer i det @athena_arabians redan sagt.Men visst är de gamla goda OLW?
Hatar. HATAR att de ändrade.
Fast hjärtanen då. De var fantastiska
Det var just att det bara var cream chees som jag tyckte om dem och inte de andra stjärnorna! Så den enda förväntan jag hade var att de skulle vara godare än de andra, som är äckliga!OLW var det ja! Ja men precis. Instämmer i det @athena_arabians redan sagt.
Att smaken skiljer är ju inte konstigt när det är olika smaker heller OLWs stjärnor var ju sourcream and onion, det här är cream cheese. Men det blir onekligen en liten förväntan om de "gamla" stjärnorna trots det.
Fyyy!Det var just att det bara var cream chees som jag tyckte om dem och inte de andra stjärnorna! Så den enda förväntan jag hade var att de skulle vara godare än de andra, som är äckliga!
OLW var det ja! Ja men precis. Instämmer i det @athena_arabians redan sagt.
Att smaken skiljer är ju inte konstigt när det är olika smaker heller OLWs stjärnor var ju sourcream and onion, det här är cream cheese. Men det blir onekligen en liten förväntan om de "gamla" stjärnorna trots det.
Sällan har jag blivit så sugen på något! Men det finns säkert inte i den här gudsförgätna hålan (kan ha råkat uttrycka mig lite väl dramatiskt nyss, som att jag DÖR om den inte kommer gå att få tag på här... haha).
Sällan har jag blivit så sugen på något! Men det finns säkert inte i den här gudsförgätna hålan (kan ha råkat uttrycka mig lite väl dramatiskt nyss, som att jag DÖR om den inte kommer gå att få tag på här... haha).
Ska ändå inte hoppas på för mycket antar jag, men tack för visat stöd!Jag bor i byhåla deluxe och den fanns här redan ifjol, så allt hopp är inte ute.