Det är Garant som tillhör Axfood så Willys och Hemköp.
Ah tack! det förklarar varför jag inte sett det. Är aldrig på Willys och Hemköp men jag får kanske åka inom nu och prova den här. Jag älskar tryffel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Garant som tillhör Axfood så Willys och Hemköp.
Ah tack! det förklarar varför jag inte sett det. Är aldrig på Willys och Hemköp men jag får kanske åka inom nu och prova den här. Jag älskar tryffel!
Men JA! Bästa som hänt på längeKvitton på Kivra! Shit så smidigt! Hoppas alla butiker hakar på det!
Blev så nöjd när Ica gick ut med det! ÄNTLIGEN slipper man alla onödiga papperskvitton, alla affärer borde ta efter det! Ett jätte lyft för både väskan och miljönKvitton på Kivra! Shit så smidigt! Hoppas alla butiker hakar på det!
Jag har fått mina kvitton från Hemköp i över ett år på mailen, men en måste vara medlem iofs.Blev så nöjd när Ica gick ut med det! ÄNTLIGEN slipper man alla onödiga papperskvitton, alla affärer borde ta efter det! Ett jätte lyft för både väskan och miljön
HISS! Så äckligt goda!
Nä! Såg först idag att det ens existerade, ska testa både den och jordgubb framöver!Har du testat deras Sour Watermelon? Också HISS
Så, nu har jag provat dem allaClean drink Rscued är en energidryck och när jag provade den förra gången, SHIT vad god den var! Tog genast den som dök upp idag i jobbets convini kylskåp HISS!
Visa bifogad fil 51565
Tyvärr har jag inte sett den någon annanstans ännu, utan bara i jobbets kylskåp som man kan köpa från och då bara enstaka per gång vi kanske är försöksråttorna
Åh vad tråkigtDå @clusia var nyfiken så skriver jag här om en glass jag just provade.
Glöm storleken på bilden!
Första intrycket var bra då den var lite roligt rosa och blå med små jordgubbsstrimmor plus att den luktade gott.
Men när jag smakade så krossades drömmen - diss! Den smakade mycket mera som (lite konstig troligen pga färgkemikalerna) vanlig vaniljglass med snålt tilltagna jordgubbsstrimmor.
Men jag är inte jätteöverraskad - lohilo har gjort mig besviken alla gånger hittills jag smakat på deras glass
Om man gillar sån tråkig glass så är det perfekt dockÅh vad tråkigt
Märklig förpackning också, antingen står det "289 kcal collagen per box" eller så står det "collagen per box" och inget av dem funkarDå @clusia var nyfiken så skriver jag här om en glass jag just provade.
Första intrycket var bra då den var lite roligt rosa och blå med små jordgubbsstrimmor plus att den luktade gott.
Men när jag smakade så krossades drömmen - diss! Den smakade mycket mera som (lite konstig troligen pga färgkemikalerna) vanlig vaniljglass med snålt tilltagna jordgubbsstrimmor.
Men jag är inte jätteöverraskad - lohilo har gjort mig besviken alla gånger hittills jag smakat på deras glass
Jag tror inte att de fokuserar på grammatiken, har du inte sett texten på locket? U två gånger och UR en gångMärklig förpackning också, antingen står det "289 kcal collagen per box" eller så står det "collagen per box" och inget av dem funkar
Men dude! Deras half n' half är fantastiskDå @clusia var nyfiken så skriver jag här om en glass jag just provade.
Då @clusia var nyfiken så skriver jag här om en glass jag just provade.
Märklig förpackning också, antingen står det "289 kcal collagen per box" eller så står det "collagen per box" och inget av dem funkar
Vad har den för smak?Men dude! Deras half n' half är fantastisk