Mineur
Moderator
Visst är det! Sedan kan jag komma på ungefär 42 andra saker jag inte gillar med förpackningen, men det där tar ändå priset!Det är vansinnigt irriterande...
MVH Lättprovocerad Språkpolis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det! Sedan kan jag komma på ungefär 42 andra saker jag inte gillar med förpackningen, men det där tar ändå priset!Det är vansinnigt irriterande...
Visst är det! Sedan kan jag komma på ungefär 42 andra saker jag inte gillar med förpackningen, men det där tar ändå priset!
Jag har ätit deras isglass en gång (dvs det var förra gången jag gav dem chansen) och URK därför tog det så lång tid innan jag gav dem en chans till med den här glassen, men de har misslyckats en gång till Hur kan man misslyckas med glass liksom? Så jag håller med dig!Jag har testat några av deras och ingen var god så de kommer inte över min tröskel igen... äter jag glass ska den vara god, sedan skiter jag i kalorierna.
Tillåt mig tvivla jag måste nog smaka på den andra burken lohilo glass bara för att jag har redan köpt den, men annars så ger jag nog dem aldrig chansen igenMen dude! Deras half n' half är fantastisk
Förpackningen var det som gjorde att jag ville ge den en chans enhörning och regnbåge juFörpackningen och typsnittet är INTE snyggt... plus den språkliga oförmågan då.
/Mvh en annan språkpolis
Om jag minns rätt (var ett tag sen jag fick fatt i den, helt omöjlig att hitta här ) så är det en kombo av brownie och kakbitar, chokladglass och vaniljglass.Vad har den för smak?
Haha jag tänker inte ens prova den med enhörningen, den lät skittråkig. Jag brukar köpa swedish fika, den är god Skulle vilja prova några till men utbudet av smaker som finns i butikerna här är uruseltTillåt mig tvivla jag måste nog smaka på den andra burken lohilo glass bara för att jag har redan köpt den, men annars så ger jag nog dem aldrig chansen igen
Cookie dough är den andra burken jag köpte! Får smaka och rapportera här om den ocksåOm jag minns rätt (var ett tag sen jag fick fatt i den, helt omöjlig att hitta här ) så är det en kombo av brownie och kakbitar, chokladglass och vaniljglass.
Det slår mig att jag borde prova deras cookie dough således, jag gillar vanligtvis inte sånt men deras kanske är godare! Jag är en chocolate fudge brownie-människa annars men deras variant gillar jag inte
Haha jag tänker inte ens prova den med enhörningen, den lät skittråkig. Jag brukar köpa swedish fika, den är god Skulle vilja prova några till men utbudet av smaker som finns i butikerna här är uruselt
Do it! Jag övervägde att sticka till Coop och leta half n'half och köra cookie dough som reservplan men kom på att min frys är full av Breyers från när en butik hade de för 10 kr/pint förra veckan - kan vara bra att äta glassen jag har förstCookie dough är den andra burken jag köpte! Får smaka och rapportera här om den också
Men ursäkta, det är enhörningar och fina färger på den!Visst är det! Sedan kan jag komma på ungefär 42 andra saker jag inte gillar med förpackningen, men det där tar ändå priset!
Men ursäkta, det är enhörningar och fina färger på den!
Och så är det.Då tänker jag bara att glassen är mer utseendet (färgämnen? kemikalier?) än smak.
Fick du jordgubbsstrimmor i din? Inget jag noterat i min faktisktDå @clusia var nyfiken så skriver jag här om en glass jag just provade.
Glöm storleken på bilden!
Första intrycket var bra då den var lite roligt rosa och blå med små jordgubbsstrimmor plus att den luktade gott.
Men när jag smakade så krossades drömmen - diss! Den smakade mycket mera som (lite konstig troligen pga färgkemikalerna) vanlig vaniljglass med snålt tilltagna jordgubbsstrimmor.
Men jag är inte jätteöverraskad - lohilo har gjort mig besviken alla gånger hittills jag smakat på deras glass
Väldigt snålt tilltaget med det dock. Men tydligen ska jag uppskatta att jag fick något allsFick du jordgubbsstrimmor i din? Inget jag noterat i min faktiskt
Måste också säga DISS. Konstig smak, inte alls som jag tänkt att enhörningsdrömmar ska smaka Kändes ”ofräsch”.
Haha min kompis tyckte att jag skulle testa energidrickan med samma motiv på, som denna glass.. Bara för att kunna förstå hur vidrig den är.. Sagt och gjort.. Men, den var ju löjligt godDå @clusia var nyfiken så skriver jag här om en glass jag just provade.
Glöm storleken på bilden!
Första intrycket var bra då den var lite roligt rosa och blå med små jordgubbsstrimmor plus att den luktade gott.
Men när jag smakade så krossades drömmen - diss! Den smakade mycket mera som (lite konstig troligen pga färgkemikalerna) vanlig vaniljglass med snålt tilltagna jordgubbsstrimmor.
Men jag är inte jätteöverraskad - lohilo har gjort mig besviken alla gånger hittills jag smakat på deras glass
Hittade half n'half idag! Choklad- och vaniljglass med kaksmul är det!Vad har den för smak?
Det har jag inte, och känner mig tveksam till att ge dem mera av mina pengar är energidrycken söt?Haha min kompis tyckte att jag skulle testa energidrickan med samma motiv på, som denna glass.. Bara för att kunna förstå hur vidrig den är.. Sagt och gjort.. Men, den var ju löjligt god
Alla ni som dissar denna, har ni smakat energidrickan också?
Tänk om det är samma med glassen, att det bara är jag som gillar den.. Kommer ju behöva köpa på mig en frysbox så att jag kan bunkra när de rear ut den
Ja, jag skulle nog kalla den söt.. Jag tänkte typ ananas när jag drack den.. Min kompis recension var typ artificiell kembomb eller nåt åt det hålletDet har jag inte, och känner mig tveksam till att ge dem mera av mina pengar är energidrycken söt?
Jag har velat testa den, men inte hittat den ute någonstans. Är den kolsyrad eller utan?Haha min kompis tyckte att jag skulle testa energidrickan med samma motiv på, som denna glass.. Bara för att kunna förstå hur vidrig den är.. Sagt och gjort.. Men, den var ju löjligt god
Alla ni som dissar denna, har ni smakat energidrickan också?
Tänk om det är samma med glassen, att det bara är jag som gillar den.. Kommer ju behöva köpa på mig en frysbox så att jag kan bunkra när de rear ut den
Var hittade du den?Hittade half n'half idag! Choklad- och vaniljglass med kaksmul är det!