Nä, jag kom inte väg Min resekamrat blev sjuk och 5 timmar enkel väg ensam i en bil lockade inte. Men jag hade ångest där vid 7-tiden när jag var tvungen att bestämma mig. Alla helgstrands hästar är ju fantastiska. Få har ett sånt öga! Finns ju ingen av dem jag inte gillar och jag inte tror på. Så det enda är ju bara att känna sitt sto- ett delikat problem. Hade jag haft sto för det hade jag kunnat ta samtliga Mitt sto är pyttelitet så jag sållar ju bort de små direkt per automatik. Zack ger ju kanonbakben. Min 3-åring e honom har väldigt bra å även om stoet oxå har bra så gör det ju inte att man gillar honom mindre.
I år blir det Revolution till mitt, nu fölar hon vilken dag som helst ett föl e DJdH. De påminner om varandra. Frågan är ju bara om man får tag på doser. Guuuuud va folk där va! Förra året va ju typ 1/3. Känns som att det va Revolution och Ierland som drog. Tror du inte det? Å vem ska man ha som reserv?
Tack för tipset! Det ska jag kolla på!
Troligtvis är det mest Revolution som drar, även om vi mötte en del Ierland-fans i Herning. Lite tror jag superskrällen att mer än hälften av de godkända var Helgstrands bidrar till det ökade intresset också.
Deras villkor nämner ju att vid stor åtgång finns det risk att du inte kan få mer än två doser per brunst, och då delar man nog en del på doserna så det blir intressant att se vilken dräktighet det blir. Efterfrågan är eg. den stora anledningen till att han går bort åt det andra stoet i år. Reserv - Personligen gillar jag Vincent mycket om man vill ha en större häst. Don Deluxe är flott men vääldigt långsam i rörelserna, samt att vi gärna undviker ocd om individen är ung.
Väldigt spännande med DJdH! Vet en bekant som är helt betagen och jag har ju sett en del väldigt fina avkommor. Var kommer den att reggas?