Hingstvisningar 2016

2 april Eklunda
2 april Blue hors, Danmark
2-3 april Tullstorp
9 april kl 14. Gränsbo
10 april Krafftsamlingen Strömsholm

Sen vet jag att jag någonstans läst att det skulle vara hingstvisning i åstorp, tror det var lövstas hingstar? Nån som vet?
 
2 april Eklunda
2 april Blue hors, Danmark
2-3 april Tullstorp
7 april Markebäck
9 april Gränsbo
10 april Krafftsamlingen Strömsholm
 
Har någon av er varit på Strömsholm på hingstvisningen där förra året?Lite sugen på att åka dit men då behöver det vara värt resan
 
Synd att jag missar Kraftsamlingen i år, flera av de hingsthållarna har intressanta hingstar! Men det är hingstpremiering på Wången då. Den 1 april ska det vara hingstvisning på Överbyns stuteri utanför Östersund, antagligen mest travhästar men en visning g i Norrland!!
 

Liknande trådar

Avel Har ni redan valt hingstar att betäcka med i år? Har ni bokat plats på hingstvisningar? Vilka tror ni, inom er ras, kommer "slå igenom"?
7 8 9
Svar
166
· Visningar
20 455
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Nikan
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp