Hingstvisningar 2013

Sv: Hingstvisningar 2013

Som lite plåster på såren kommer två bilder på Corriendo Tau från Lövstas visning ;)

corriendo-tau-1.jpg


corriendo-tau-2.jpg


Och en till på Ravell:
ravell-2.jpg
 
Sv: Hingstvisningar 2013

Don Primus såg ju trevligare ut där än vad han gör på andra bilder. Vad tycker ni om honom ni som sett honom?
 
Sv: Hingstvisningar 2013

Han hade en väldigt bogfri trevlig trav, galoppen var mer ordinär och skritten minns jag inte. Men han verkade rätt cool och tuffade på.
 
Sv: Hingstvisningar 2013

+ Görel och mimus, ok då vet jag det.

Jag tyckte dock att han hade fina kvaliteter i grunden, men han är tydligen inte särskilt välriden. Ska man göra ett stark intryck så krävs det förstås att man är tillräckligt musklad och gymnastiserad, och det verkar han inte vara.
 
Sv: Hingstvisningar 2013

Vad menar du? jag började kolla lite men tyckte speakern var väldgt tjatig och orkade inte sitta och vänta.
 
Sv: Hingstvisningar 2013

Ja, det var för mycket prat och intervjuer, det fanns inga hästar som ens i närheten glänste och det värsta var när New Balance kom in med oknoppad man och en ryttare som satt i hoppsadel med superkorta läder och satt ner i traven hela tiden?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 619
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är helt ny på detta forum och hoppas på att kunna få lite tips från er erfarna hästmänniskor :) Kort om mig. Jag red på...
2
Svar
22
· Visningar
3 363
Senast: Mustang
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 992
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt internet är äntligen tillbaka och det här inlägget som jag tänkt ta med till jobbet för att lägga ut i morgon, kan läggas ut på en...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp