Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste vara det största skämtet för året?
Jag var på plats och håller inte med. Musiken var jobbig det kan jag hålla med om. Speakern snackade lite för mycket men.. New Balance var kanske inte knoppad, men hans ägare strålade av lycka och bjöd på en uppvisning ändå. Hästen var spänstig och mycket fräsch för sina 18 år.
Gustav är fyra år! Glöm inte det.. Han var precis igång efter vilan sedan bruksprovet.
Olof Smith visade alla hästar han red på ett föredömligt sätt.
Malin visade välridna hingstar och bjöd på sig själv.
Bellagio var fin tycker jag.
Men om man ska bedöma en avelshingst, spelar det verkligen roll om luggen är knoppad? Det kan väl inte vara avgörande när man väljer hingst?
Tycker annars det var kul att få se lite äldre hingstar, som acacio.
Jag har inte sett filmen på visningen. Kanske upplevs den annorlunda än för mig som var på plats. Jag är kräsen och visst fanns det saker att förbättra men så dåligt var det inte.
Jag tycker de flesta hingstarna var fina. Sen har man givetvis sina favoriter. Jag ändå varit på en del visningar och den här var inte sämre än någon annan.
Men smaken är som baken, så är det alltid.
Jag bokade faktiskt till två ston på just den visningen. Varav till ett pga det jag såg på visningen.
Royaldik kom in två gånger, en gång med dressyrmundering och en gång i hoppe-dito så det är nog samma häst
Men om man är så dålig på att bedöma hästar att man tycker avelsvärdet varierar beroende på hur pannluggen är friserad, ska man verkligen hålla på med avel då? En sak om han kommit in raggig, smutsig och allmänt ovårdad, men en pannlugg kan väl inte göra så stor skillnad.
Han ser fin ut på bilderna och har intressant stam, vilket intryck gjorde han irl?