Skulle du kunna recensera Rosebank åt mig? Avseende uppförande och exteriör. Vore jättesnällt om du vill då jag saknar möjlighet att åka ner.idag ska jag på hingstvisning från Gränsbo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle du kunna recensera Rosebank åt mig? Avseende uppförande och exteriör. Vore jättesnällt om du vill då jag saknar möjlighet att åka ner.idag ska jag på hingstvisning från Gränsbo!
är inget proffs men ska göra det bästa jag kan!Skulle du kunna recensera Rosebank åt mig? Avseende uppförande och exteriör. Vore jättesnällt om du vill då jag saknar möjlighet att åka ner.
Stort tack! Det är mest om det är något väldigt uppseendeväckande gällande uppförande t.ex som jag är intresserad av.är inget proffs men ska göra det bästa jag kan!
Jättefint temperament! Helt enkelt en fin häst. Jag har filmat lite men kan inte lägga upp här så vill du ha så kan jag skicka på Messenger eller SMS. Skicka PM isåfall.Stort tack! Det är mest om det är något väldigt uppseendeväckande gällande uppförande t.ex som jag är intresserad av.
Gud vad snällt, tack! Jag ska se vad Gränsbo lägger upp, isåfall skickar jag ett PM. Jag är inte så intresserad av gångarterna på den egentligen, jag tänker att med den stammen och det mödernet borde den röra sig tillräckligt bra.Jättefint temperament! Helt enkelt en fin häst. Jag har filmat lite men kan inte lägga upp här så vill du ha så kan jag skicka på Messenger eller SMS. Skicka PM isåfall.
O ryttaren var snygg också
Det gjorde den verkligen!Gud vad snällt, tack! Jag ska se vad Gränsbo lägger upp, isåfall skickar jag ett PM. Jag är inte så intresserad av gångarterna på den egentligen, jag tänker att med den stammen och det mödernet borde den röra sig tillräckligt bra.
Skulle du kunna recensera Rosebank åt mig? Avseende uppförande och exteriör. Vore jättesnällt om du vill då jag saknar möjlighet att åka ner.
Jättefint temperament! Helt enkelt en fin häst. Jag har filmat lite men kan inte lägga upp här så vill du ha så kan jag skicka på Messenger eller SMS. Skicka PM isåfall.
O ryttaren var snygg också
Gör absolut inget, all input är bra input! Det låter bra utifrån era beskrivningar då stoet är litet, kort och inte så elegant Passade på att boka med deras rabatt.Nu var inte jag tillfrågad men Rosebank såg ut att vara en av de absolut coolaste i Herning. Stort lugn på insidan och jag tyckte alla tre gångarterna var bra men inte uppseendeväckande på något vis. Han är typiskt lik de flesta ut den direkta stolinjen, stor, elegant med långa linjer.
Tyckte han gav ett trevligt och avspänt intryck. Bra gångarter utan att det blir för stort. Nätt typ, med väldigt sött huvud. Gillade honom@Hippocampus Jag tar gärna en observation om Franzé också om du vill och har tid
Jag bryr mig inte så mycket om de där flashiga gångarterna, jag är mer mån om temperament och viljan till arbete och en bra exteriör så de kan jobba rätt. Resten kan man för det mesta träna på@Fritidsryttare håller med om att Rosebank verkade vara en cool och ridbar herre. Snygg med trevliga gångarter. Inte lika flashiga som hos andra hingstar från Helgstrand, men inte säkert det är något negativt…
Tyckte galoppen var hans bästa gångart.
Tror jag också. Snygg, svart häst med stora, riktigt bra, flashiga gångarter. Men upplevde honom som väldigt spänd. Såg inte alltför enkel (eller rolig) ut att rida.Vi är mer än hälften in i visningen, och jag tror att Åtoftens Springtime kommer bli populär.
Där är vi helt enigaJag bryr mig inte så mycket om de där flashiga gångarterna, jag är mer mån om temperament och viljan till arbete och en bra exteriör så de kan jobba rätt. Resten kan man för det mesta träna på
Stämmer med vad jag tycker mig ha sett av honom. Alltid roligt med "andra ögon" på en häst.Tyckte han gav ett trevligt och avspänt intryck. Bra gångarter utan att det blir för stort. Nätt typ, med väldigt sött huvud. Gillade honom
Tror jag också. Snygg, svart häst med stora, riktigt bra, flashiga gångarter. Men upplevde honom som väldigt spänd. Såg inte alltför enkel (eller rolig) ut att rida.
Apropå diskussioner om fler hästar för ”den vanliga” ryttaren. De flesta som avlar tillhör denna kategorin, så varför då inte tänka till lite vid val av hingst…
Sorry jag hade fått för mig att den var 4 år Då är det som du säger helt ok. Även om det visades ytterligare två treåringar som tog det hela betydligt lugnare.Fast en nyligen inriden treåring kanske kan få vara spänd på sitt livs första hingstvisning?