Inte swb?Om det är lite mer grenspecifika sportponnyegenskaper du vill åt tror jag absolut på korsning med bra ridponnyer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte swb?Om det är lite mer grenspecifika sportponnyegenskaper du vill åt tror jag absolut på korsning med bra ridponnyer.
Inte swb?
vad gillade du? Jag var inte där och är ointresserad av dressyr på nån högre nivå men jag såg lite klipp från Flyinge på några och den superamatören jag är så tyckte jag Quercus och Salvatore verkade himla fina!Hm, vi hade ju typ spikat hingstvalen men efter kvällens visning på Flyinge känns det som vi måste fundera runt en av matchningarna en gång till. Kul med lite gas, pompa och ståt med många hingstar på ett ställe även i vårt avlång land!
Nu inväntar jag spänt Helgstrands hemmavisning och det tyska sportprovet som går nu i helgen.
vad gillade du? Jag var inte där och är ointresserad av dressyr på nån högre nivå men jag såg lite klipp från Flyinge på några och den superamatören jag är så tyckte jag Quercus och Salvatore verkade himla fina!
Ja av det jag såg på klippen så skulle jag också välja El Barone. Men tror han bara går på fryst?Skulle jag avla hopp hade jag valt El Barone. Jag gillar när hästarna likt Point Break verkligen suger tag i hindret så fort de får syn på det, och hoppar med kraftfullt avstamp. Mer än så räcker inte mina otränade ögon till att se dock... ett par av skimlarna var fina, de efter någon Blue-hingst eller annan, men jag tyckte ibland kameramannen var lite dålig på att filma den hästen som faktiskt hoppade så jag såg inte allt.
Ja av det jag såg på klippen så skulle jag också välja El Barone. Men tror han bara går på fryst?
https://view.officeapps.live.com/op...k_2021-10-04_Hemsida.xlsx&wdOrigin=BROWSELINKVar inne på nya språngrulla, var 17 hittar man hingstarnas dräktighetsstatistik från förra året?
Tack snälla! Hur navigerade du dit från startsidan?
Tack. Synd att de har tagit bort det från språngrulla. Det var ju mycket enklare att gå in på där och klicka på den hingst man var intresserad av. Det är ju iofs lättare att kolla fler hingstar samtidigt på detta sätt. Vore bra om båda alternativen fanns.@Emiro swb-avel-betäckning och fölstatistik
Tack. Synd att de har tagit bort det från språngrulla. Det var ju mycket enklare att gå in på där och klicka på den hingst man var intresserad av. Det är ju iofs lättare att kolla fler hingstar samtidigt på detta sätt. Vore bra om båda alternativen fanns.
Men vad trist! Hoppas att de kommer att åtgärda det.Snarare har de inte överfört statistiken från det gamla språngrulla, tyvärr. Det, och att det inte längre går att se ett-sto hingstarna är jag rätt sur på
Det tror jag inte. SWB kan mig veterligen inte göra något av detta själva utan jag tror man köpt en paketlösning där detta inte ingår. Kanske nästa gång de gör om språngrulla igen.Men vad trist! Hoppas att de kommer att åtgärda det.
Satt och letade efter det här om dagen, men då vet jag svaret, det finns inte att se.Snarare har de inte överfört statistiken från det gamla språngrulla, tyvärr. Det, och att det inte längre går att se ett-sto hingstarna är jag rätt sur på