Hermanstorp vilka ska dit?

Sv: Hermanstorp vilka ska dit?

Hmm jag skall byta häst kommer inte rida den 5 åringen iallafall (han bara hatar vatten) utan det blir en annan 5 åring istället.

Å det kommer du på först nu?? :D *skrattar*

Skämt åsido, vad är det för en 5-åring?

Å det kommer du på först nu?? :D *skrattar*

Skämt åsido, vad är det för en 5-åring?

Ja och dessutom är han så valpig för tillfället att jag väntar tills kanske sent i sommar med den, han får bara gå hoppning tills dess.

Den andra är inte heller min han är e:Cortus han är lite som hmm en bulldozer jag har lovat att starta honom första gången, ryttaren är bara 14 år han är gul så vi kommer synas :D

Ja och dessutom är han så valpig för tillfället att jag väntar tills kanske sent i sommar med den, han får bara gå hoppning tills dess.

Den andra är inte heller min han är e:Cortus han är lite som hmm en bulldozer jag har lovat att starta honom första gången, ryttaren är bara 14 år han är gul så vi kommer synas :D

Gul :angel:

Det är säkert en skimmel som du inte orkar tvätta :p

;)

Lovar att hålla utkik efter en gul häst....!

Ja,hon har gått att hoppa på vanligt bett men men nu fungerar det nästan endast på hackamore. Synd att man inte får tävla dressyr på det bara;)

I terrängen går det bättre,hon drar på ganska rejält då så ibland kan det tom vara svårt att hålla henne (hon älskar fälttävlan:D) Tror hon skulle gå ännu bättre på hackamore även där men hon blir lite för stark för att jag ska våga rida henne på det där tror jag...

Rätt vanligt att fullblod funkar bättre på hack så det var ju bra att du kom på det :p Hur går det i terrängen på vanligt bett ?

Gul :angel:

Det är säkert en skimmel som du inte orkar tvätta :p

;)

Ja eller hur.... nä du den här hästen har jag inte till vardags så det blir inget tvättande eller borstande överhuvudtaget från min sida.

Men den ÄR gul ,jag lovar :p

Ska dit för årspremiären, det blir en 100 klass. Han gick en 90 klass med medryttaren förra helgen på trossnäs men skickade tyvärr av henne i hoppningen(stackaren, hennes 1a fälttävlan och fick inte ut i terrängen) så därför räknar jag det som årspremiär...
Ska bli kul, har inte varit där förut, ändå är det rätt nära (32mil)

Ska dit å göra min fälttävlansdebut med min ponny!!!
Redan nervös :crazy: haha...

Det kallas hopphästar ;)

Sedan är det väl coolt med stora hästar :confused:

:rofl:

Här är han lyckades hitta en bild från tävlingen i fredags i 1 meter , ser man att jag faktiskt är 170 lång :angel:

gfx_99.jpg

Här är han lyckades hitta en bild från tävlingen i fredags i 1 meter , ser man att jag faktiskt är 170 lång :angel:

gfx_99.jpg

Du ser liten ut.
Men det är inget mot för vad hindret gör.
Herregud, det ser ut som att han hoppar en 60-klass på klubben. :)

Och VAR är den gula färgen????:rofl: :rofl: Det är som Olga-Klara sa...en skimmel som du inte orkar tvätta!!!:devil:

Ha ha ja det känns ungefär som 60 cm när man sitter på honom :D

Hoppas 1.50 känns som 1.10 sedan bara :angel:

Jaha ja...i "min" klass verkar det krylla av bukeryttare...olga-klara, fio, jag och vänta nu...var det inte fler??? Missar iaf olga för hon startar i början men möjligtvis att jag ser Fios gula pålle!:bump:

I lätt klass har jag sett Idasagares barn och Nyrelski...någon mer från buke?

Nåväl, kul ska vi ha iaf!:bump:

Du ser liten ut.
Men det är inget mot för vad hindret gör.
Herregud, det ser ut som att han hoppar en 60-klass på klubben. :)

Äh det ser väl vem som helst att det är en ponny som hoppar en 60cm klass. Det är bara fio som försöker skryta att hon har en tysk häst :devil:

Äh det ser väl vem som helst att det är en ponny som hoppar en 60cm klass. Det är bara fio som försöker skryta att hon har en tysk häst :devil:

Jag VISSTE att det var nåt lurt med bilden...Fio ser ju dessutom ut som om hon har krympt 2 decimeter men om det är en ponnyryttare så förklarar ju det saken....:rofl: :rofl: :devil:

Jepp jag är också med i den lätta klassen och har för en gångs skull inte fått morgonstart Jippii

Jag ska dit och rida både debutanten och lätt klassen på häst. Ska bli riktigt kul, har aldrig varit där. Någon som vet varför dom tog bort den *-stjärniga där?? Hade tänkt debutera det där..:(

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 802
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 921
Senast: lizzie
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar