Hermanstorp vilka ska dit?

Novali01

Trådstartare
Har precis kollat anmälningarna till Hermanstorp...jag hittade Fio, Nyrelski, Olga-Klara och mig själv...:idea: vilka ska mer dit?

Fio, debutant???Hade inte räknat med dig som konkurrent i den klassen...:eek:

Sv: Hermanstorp vilka ska dit?

Nja det är den tyska 5 åriga hopphästen som skall gå där, vi får se om jag kan hålla mig kvar, han hoppar 1m över vanliga hinder så jag vill inte tänka på hur han kommer hoppa i terrängen. OM han hoppar vill säga. :D

Jag skulle åka dit, men nu har ponnyn fått ett spiktramp, som typ har utvecklat sig till en hovböld...:( Jag som ville åka dit!:cry:

Får bli Trollhättan nästa isåfall! Fast det är ju långt kvar...:(

Har precis kollat anmälningarna till Hermanstorp...jag hittade Fio, Nyrelski, Olga-Klara och mig själv...:idea: vilka ska mer dit?
Vi kommer också :idea:
Tilda vill ha revansch :rofl:
fast hon ska starta i Sydslätten och Gärds men nu har han ju vilat en helg...:angel:

Nja det är den tyska 5 åriga hopphästen som skall gå där, vi får se om jag kan hålla mig kvar, han hoppar 1m över vanliga hinder så jag vill inte tänka på hur han kommer hoppa i terrängen. OM han hoppar vill säga. :D

Kanske en investering i ett säkerhetsbälte??:devil: Själv har jag hyrt en mental tränare och även en inhyrd shaman som ska sitta och skandera lite käckt vid alla gravar så den lille grå glatt kastar sig över för att slippa ifrån dem...:rofl: :rofl:

Det är klart att Tilda ska få revansch! Det är hon väl värd!

Tror du jag är trött efter helgens bravader...all luft har nu gått ur mig och ikväll stupar jag i säng kl 2100...:smirk:

Jag ska dit och rida 90 klassen :D Första starten med honom i fälttävlan. Men han har ju gott det innan så jag hoppas att det går bra :) Lycka till ni som ska dit /Emma

Ska dit med min lilla tjocka ponny! :rofl: Blir en lätt-klass för oss! :D
Det är så härlig terrängbana där nere tycker jag!

Hindren blir rejält små iallafall :D Det är en underbar känsla med en "riktig" hopphäst , jag som aldrig haft någon tycker det är urkul :)

Äsch, det säger ni bara för att ni tror att vi andra ska bli avundsjuka...och det blir vi ju inte...alls...eller...!!!!:angel: :D

" Ju högre hästar, desto högre fall till marken" gammalt bukeordspråk...:rofl: :rofl:

Äsch, det säger ni bara för att ni tror att vi andra ska bli avundsjuka...och det blir vi ju inte...alls...eller...!!!!:angel: :D

" Ju högre hästar, desto högre fall till marken" gammalt bukeordspråk...:rofl: :rofl:

Det var ju tur i tranemo att inte din var så stor då :devil:

Det var ju tur i tranemo att inte din var så stor då :devil:

He he...eftersom han stod på bakbenen innan han hoppade åt sidan så var jag väl uppe och vände på era höjder innan jag landade....:angel:

Senast ändrad:

Jag ska dit o rida lätt klass d-ponny :D Ska bli superkul :) Skulle egentligen inte åkt dit men eftersom lag-sm går där ska jag o några fler från trossnäs dit så att vi varit där en gång innan. Hoppas att de går bra så att ja får vara med i laget :D

Ska dit med fullblodet;) Så ser ni en häst som studsar mer än gör vad hon ska så är det vi:S

Bara vi kommer ut från banhoppningen så hoppas jag det går bra,har ju haft en del problem med banhoppningen ett tag nu men har börjar hoppa henne på hackamore och det fungerar perfekt :D:D

Rätt vanligt att fullblod funkar bättre på hack så det var ju bra att du kom på det :p Hur går det i terrängen på vanligt bett ?

Hmm jag skall byta häst kommer inte rida den 5 åringen iallafall (han bara hatar vatten) utan det blir en annan 5 åring istället.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 802
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 921
Senast: lizzie
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024