Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kommer ocksåHar precis kollat anmälningarna till Hermanstorp...jag hittade Fio, Nyrelski, Olga-Klara och mig själv... vilka ska mer dit?
Nja det är den tyska 5 åriga hopphästen som skall gå där, vi får se om jag kan hålla mig kvar, han hoppar 1m över vanliga hinder så jag vill inte tänka på hur han kommer hoppa i terrängen. OM han hoppar vill säga.
Nja det är den tyska 5 åriga hopphästen som skall gå där, vi får se om jag kan hålla mig kvar, han hoppar 1m över vanliga hinder så jag vill inte tänka på hur han kommer hoppa i terrängen. OM han hoppar vill säga.
Du "min" är 177 hög oxå så det räcker gott och väl med en sådan.
Vad är det för komplex ni försöker dölja flickor...med så höga hästar som NI sitter på??!
Det kallas hopphästar
Sedan är det väl coolt med stora hästar
Hindren blir rejält små iallafall Det är en underbar känsla med en "riktig" hopphäst , jag som aldrig haft någon tycker det är urkul
Äsch, det säger ni bara för att ni tror att vi andra ska bli avundsjuka...och det blir vi ju inte...alls...eller...!!!!
" Ju högre hästar, desto högre fall till marken" gammalt bukeordspråk...
Det var ju tur i tranemo att inte din var så stor då