Hemsidehjälp!!!

K

kotten

Kan någon förklara vd jag har gjort fel??? Jag har fixat en hemsida (i fronpage) och lagt upp den på internet (använt one.com) och tyckte att allt gick jättebra... Men det är bara på MIN dator som allt ser ut som det ska. När någon annan går in och kollar på den ser allt bara ut som en enda röra och det är bara fragment av den. Vad har jag gjort fel??? Behöver verkligen hjälp...:confused:

Sv: Hemsidehjälp!!!

Ett alternativ är att du hänvisar till filer som bara finns på din dator.[/QUO

Förs¨år inte riktigt vad det innebär... jag har ju laddat up filerna och det är tydligen inte helt tomt när andra går in och tittar på den. Med Firefox fungerar det inte alls har jag hört, men det går tydligen bättre med explorer...
Tacksam för lla tips jag kan få...

Finns två alternativ, antingen har du inte laddat upp alla filer som behövs, eller så är länkarna inte korrekta.

Hm, då är det nog något jag inte laddat upp då... Får kolla allt igen, det var vissa saker som inte följde med från den färdiga sidan som jag ladda upp för sig och la till, det var väl kanske det som inte gick som de skulle... Vi ha två datorer ju så jag kan kolla hur det ser ut på en annan dator efter att jag ändrat. Det dumma är att när man trycker på webpage prewiev så är allt som det ska:mad:

Det dumma är att när man trycker på webpage prewiev så är allt som det ska:mad:

Om du använder designläget i FrontPage(istället för att koda html för hand) kommer det antagligen se väldigt bra ut i Internet Explorer, medan allt hamnar huller om buller i övriga, "riktiga" webbläsare :)

Det blir enklare att hjälpa om du lägger ut länken till hemsidan :)

Om du använder designläget i FrontPage(istället för att koda html för hand) kommer det antagligen se väldigt bra ut i Internet Explorer, medan allt hamnar huller om buller i övriga, "riktiga" webbläsare :)

Det blir enklare att hjälpa om du lägger ut länken till hemsidan :)

Här har vi nog felet! I explorer ser det ju hyfsat ut, men i firefox blir det katastorf... Men det är även ett "litet" problem i explorer... I datorer med lika stor skärm som min blir det bra, men om datorn man kollar i har större skärm än min så flyttar sig texten för att anpassa sig till skärman och det blir lite knas... Antar att det finns nåt som jag missat att göra för att få en fast bredd på allt:confused:

Det var nog frontpage som var problemet för nu har jag löst de me ett annat programm!

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 968
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 216
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 308
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka