Sv: Hemligt brev ang otrohet
Det är precis det jag menar med att vi har olika utgångspunkter. Från ditt perspektiv förstår jag att du behöver reda ut det där redan tidigt. Jag som däremot kör traditionell och normtrogen monogami kan mycket lättare
bara lunka på.
(Sen skulle faktiskt sex just nu vara ekvivalent med att himlen trillade ner men det är kanske ett sidospår)
Äh, min poäng är att jag ser i tråden just den attityd jag är rädd för. Att "otrohet" (sexuella handlingar med, kåthet till någon annan än partnern?) är ekvivalent med att himlen faller ner. Eftersom den attityden bevisligen finns anser jag det vara jäkligt riskabelt att inte checka den grejen så tidigt som det går. Som så mycket annat syns det ju inte utanpå vad en person tycker om sådant.
Det är precis det jag menar med att vi har olika utgångspunkter. Från ditt perspektiv förstår jag att du behöver reda ut det där redan tidigt. Jag som däremot kör traditionell och normtrogen monogami kan mycket lättare
bara lunka på.
(Sen skulle faktiskt sex just nu vara ekvivalent med att himlen trillade ner men det är kanske ett sidospår)