Helgens skogsarbete

A

Alazan

Tänkte bara dela med mig lite av helgens roligheter :) Jag och min andalusier jobbade hemma i skogen i det underbara sommarvädret, så här såg det ut....

På väg mot en ny stock
9792636.jpg0

Hämtat en stock
9792581.jpg0

Duktig
9792738.jpg0

Sv: Helgens skogsarbete

Åhhh, jag vill också ha en timmersax :love:

Härliga bilder, det ser så roligt ut! Vi körde i potatislandet med gammelgubben i helgen men självklart fick jag inte med mig kameran... :smirk:

Ser otroligt mysigt ut :) Roligt att du använder din andalusier till skogsarbete än dressyr :D lite ovanligt!

Mvh
Eran Emma

Härliga bilder, det ser så roligt ut! Vi körde i potatislandet med gammelgubben i helgen men självklart fick jag inte med mig kameran... :smirk:

Åh, vad roligt!! Du måste ju fota nästa gång, vi vill se! :)

Ser otroligt mysigt ut :) Roligt att du använder din andalusier till skogsarbete än dressyr :D lite ovanligt!

Mvh
Eran Emma

Det var en helt underbar dag! Vi hade ju sån tur med vädret också! :)
Ja, men hästar är ju till för att användas! Alla mår bra av variation! Fast jag rider knappt dressyr på honom alls, har honom mestadels till western, kör lite och hoppar en del -och till stockarna i skogen ;)

Japp:D Red i mina berga byxor idag under regnbyxorna. Fy vilka skyfall det kom...som tur var så lyckades vi klara oss från att bli blöta då vi tajma regnets uppehåll.

Jasså, där ser man! :) Under vilka år gick du då?
Det var inget härligt väder idag precis, usch så blöt man blev :crazy:

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
490
Senast: yamyam
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 087
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18