Apropå @Habina som ensam god - kan hon vara ensam varg?DL3 22:00
19:46 Artline röstar på Lobelia
19:51 qitis röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:43 bollen__ röstar på Lobelia
20:50 cirkus röstar på LenaH
21:25 Habina röstar på qitis
21:30 LenaH röstar på Lobelia
21:41 Lobelia röstar på Qitis
21:43 Snurrfian röstar på Lobelia
21.55 cirkus ändrar röst till Lobelia
Ibland lönar det sig att vara långsint. Två ulvar är ute. Troligen har vi en ulv och en ledarvarg kvar.
Snurrfian och Q kan givetvis ha lurat mig men vi har haft liknande tankar genom leken och jag tror inte de är kollegor med Lobelia. Habina känns som en ensam god, jag tror faktiskt inte att hon hade gett sig på Q som ond.
Kvar har vi Lena, Cirkus, bollen och bsf.
De två förstnämnda är jätte luriga men känns lite godare efter idag. Cirkus hade nog lätt kunnat få en god lynchad och LenaH hade lätt kunnat lägga en udda röst. Men det är möjligt att de kände att det var kört för Lobelia. Men jag tror ingen av de är ledarvarg pågrund av första lynchen.
Bsf känns lite ledarvarg aktig idag men tvekam om ledarvarg hade röstat på Lobelia igår.
Bollen är den som känns mest som ledarvarg av oss som är kvar. Är dessutom bsf ulv så kan hon ha försökt visa sig för ulvarna i andra dl genom att lägga första rösten på Q om bara ulvar röstade på Q i första DL.
Så bollen och bsf är mina främsta kandidater men en av de kan byta plats med Lena eller Cirkus.
Jag orkar inte gå igenom och kolla om det är möjligt pga sova osv men kanske?