Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer ihåg att min mor stekte överbliven havregrynsgröt. Det var riktigt gott tillsammans med lingonsylt.Finns det något sätt att göra havregrynsgröt ätbart? Som hästägande student boende i Stockholm inser jag att min ekonomi behöver att jag någon gång ibland tar till havregrynsgröt, men det är ju inte direkt gott... Fram för alla tips som gör den ätbar . Fick tips från en av killarna på jobbet att ha i banan när den tillagades, men vet inte om jag tycker det är någon höjdare m varm banan.
Eller tips på annan billig lättlagad föda tas tacksamt emot
Man tar en stor klick smör uppepå gröten. Supergott!Jag har aldrig någonsin hört talas om smör i gröten När har man i smöret? Eller ska det smälta på gröten, efter den är klar? Låter helt klart mysko
Socker eller äppelmos till. Så ska den ätas. Därmed basta! (fast jag kanske kommer testa med lingonsylt till)
Finns det något sätt att göra havregrynsgröt ätbart? Som hästägande student boende i Stockholm inser jag att min ekonomi behöver att jag någon gång ibland tar till havregrynsgröt, men det är ju inte direkt gott... Fram för alla tips som gör den ätbar . Fick tips från en av killarna på jobbet att ha i banan när den tillagades, men vet inte om jag tycker det är någon höjdare m varm banan.
Eller tips på annan billig lättlagad föda tas tacksamt emot
Testa.Alltså det där låter ju inte alls gott och då är jag ändå ett fan av smör
Det ska vara grädde eller direkttappad mjölk direkt från kossan.Äter aldrig med mjölk, tycker det är äckligt,
Jag bangar, jag tycker sockret i mjölken är fullt tillräckligt för min del.
Finns inte en chans i världen att jag skulle klassa sweetened milk ens som livsmedel. :0)Om du nu har hittat sweetened milk här i sverige så ge attan i att köpa sånt och tjöp vanlig ekomjölk istället. Mjölksocker är inte samma sak som sötma.
Ja det är ju som att klassa lakritspipor som nikotinpreparat.Finns inte en chans i världen att jag skulle klassa sweetened milk ens som livsmedel. :0)
Mjölksocker är inte samma sak som sötma, men jag räknar ändå mjölksocker som kommande från sockerfamiljen.
Jag lärde mig att äta - och såsmåningom även uppskatta - havregrynsgröt genom att inledningsvis äta den med lika delar äppelmos.