Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Är det ngn i det här härliga gänget som "provat" akademisk ridning? Läser en del men har aldrig kommit mig för att anmäla mig till ngn kurs. Har ju en stark, lite tjock fjording som sedan han kastade av mig sist inte har gjort så mkt. Undrar om AR kan va ngt för oss!? Alla hästar ska ju vara välkomna!!!och ryttar också för den delen......
Kl.
Jaha, då var det dax för en ny dag. Har vaknat och fått i mej frukost, hundarna och pållarna har oxå fått sitt. Vet ni gott folk att om 6 veckor har julafton redan varit . Undrar varför julen kommer så plötsligt varje år. Jaja, det blir nog nån rå med det oxå, jul blir det i vilket fall som helst.
I dag är det tusen saker som ska hinnas med så man får ligga i som en iller och ikväll blir det 50 årskalas för en kompis.
Ha en härlig lördag!
Är det ngn i det här härliga gänget som "provat" akademisk ridning? Läser en del men har aldrig kommit mig för att anmäla mig till ngn kurs. Har ju en stark, lite tjock fjording som sedan han kastade av mig sist inte har gjort så mkt. Undrar om AR kan va ngt för oss!? Alla hästar ska ju vara välkomna!!!och ryttar också för den delen......