Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
hahaha, forlat men jag har en gris sjalv. dock ar han ren i stallet och shiter i ett corner endast.. men hans kropp, oh lord.. jag har bilder pa honom och en av dessa dagar skall jag lara mig fa in bilder.. MEN om ni vill see honom semidirty, ga till
www.sunnetorget.se och sen till djur och djurtillbehor. Han ar ute pa medryttare annons.. Plus ni far se hur det ser ut har pa torpet forra vintern dock.. Zibbers kan verkligen gora sig shiten..
Mina araber lastar.. ja Madeira ar inte sa saker pa det har med trailer, men hon har kommit till stadiet dar hon litar pa sin mamma och om mamma sager att det ar ok, gar hon in. Vi aker ju inte ut sa ofta precis.. Mirrimouse, han vill garna sta och titta och see vad det ar han skall kliva upp i, men han gar in. Jag far skylle pa de ar unga och inte har erfarenheten annu. Zibbers, gamlemannen pa 13 ar, han lastar sig sjalv nastan. Lagger repet runt ryggen och star bredvid och talar om for honom att go in. Och mina hastar hemma, de blev lasttranade som babies.. Dock jag har en annan sorts trailer dar, en s.k stocktrailer. Med stepup, ingen ramp. Sa de hoppar upp och gar in utan problem. Jag tror det ar mkt training och hur bra agaren/lastaren ar och deras sinnesstamning. Manga ganger ar agaren sa orolig for hasten och forstas kanner de det.. Men att rabarbers skall vara varre an ngn annan ar nog en dalig myt..
Min palle har du Marias, men ermm kanske en sadelprovare skulle hjalpa till lite?? de dar kidneys pa stackars pallen maste ta sina smallar..
Tess, I morgon lat kelly sta i sin mudcake.. om hon ryllar, lamna henne lol.. da borjar det klia och dra i haret och hon lar sig ngt nytt hahaa.. nej jag skamtar, men det vet du val..
Tant |Groda, sa skoj att se dig!!! var har du varit pa sista tiden?? trodde nastan du hade gett upp pa oss.. (hur ngn frivilligt kan lamna denna gruppen av folk vet jag forstas inte.. ). Men valkommen tebaks, och nu stanna
Som vanligt glommer jag sakert ngn, men det ar alltid lika kul att lasa om aventyr fran andra. Det haller min trotta kropp i skrattmuskler, vilket ar bra for mig..
I morgon sjukhuset, for nasta MRI och sen till neurological och prata "Cataplexy" (googla). En akomma de misstanker jag har.. dangit.. DOCK det finns meds for denna som stoppar "anfallen". Sa wish me luck, jag aker taget till stan, och yes jag har mina kryckor med mig.. Det ar sa genant nar jag faller over..
Herr gubbe: pengar i frysen ar battre an i mattressen.. hahaha den var bra..