Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Sååå tråkigt att höra.
Många styrkekramar i mängd.
Sååå tråkigt att höra.
Många styrkekramar i mängd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl du som skrev ngn gång att du anmält dig som fotfolk till en kurs som inte blev av? Anyway - ABSOLUT kan alla vara med! Det är en av de saker jag uppskattar med kurserna / clinicarna - det är en salig blandning av ekipage. Det och att ingen är där för att "visa upp sig". Allt utgår från hästen och utifrån vad den klarar av utformas övningarna (för att stärka där det behövs s a s).
Jag håller ju nu på att försöka öka antalet intressenter här eftersom vi är ngt för få för att vara säkra på att kunna fylla upp platserna för de kurser som planneras för 2011. Om du bor i V Götaland så hör av dig. Vi har en av de bästa tränarna Lägger till att jag alltid är fotfolk, men min dotter deltar.
Jag är intresserad av klassisk dressyr ö h t. Det som tilltalar mig mest är den portugisiska varianten (har nog ingen missat som jag har med kontakt med här) som liksom AR utgår från "bruksridning" - om man nu ska generalisera grovt. Jag har också varit inne på western en del - och en del former har mycket gemensamt med AR.
Du måste ju vara det morgontröttaste som finns
Föresten så måste jag bara fråga...Varför bor Kamel i ett stall? Vill inte han heldre ha ett ökentält? Glöm inte att klä dig som en beduin och käka dadlar när du rider...
Du måste lägga ut bilderna på ett internetalbum, typ pixbox eller photobucket (.com) sen länka bildens url därifrån