Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?
Lobell,
de 2000 ar logi och mat, om du inte skall ha tornedaue och gula ankan varje kvall.
\jag ar INTE en person som kan satta ihop mat for andra, och kom ihag, nar jag red trail i USA hade vi en cookie, som hade coffee och frukost fardigt nar man drog upp sin kropp pa morgonen.. Plus texmex ar val inte folks favourite eller??
\till detta vill jag beratta en funny, jag red med Ft Bend Vaqueros fran San Antonio till Houston ett ar. Cookie wagon medfoljde dragen av ett 4 spann av mexican donkeys...Dar fick man coffee och frukost, som bestod av flour tortilla med taters, egg och massor av jalapenos. Lunch var flour tortilla med taters, getkott och massor av jalapenos. Middag flour tortilla med taters, egg och massor av jalapenos...och kaffe till detta som man kunde parkera skeden i. och den stod rakt upp. Detta at vi alltsa 14 dagar i rad. En kvall hade de fatt tag pa en gris som blev slaktad och vi hade flask i vara tortillas.. med massor av jalapenos... Lat oss saga efter denna tid kunde jag ata vad som helst och magen reagerade inte..
Men, om folk kommer in med matforslag, och nagon ar voluntar for cooking, (Voff hubby medans han plonkar pa sin gitarr?) kan vi nog fa det billigt nog. \
\sa svar ar, 2000 for logi och mat. Extras betalar du sjalv, sasom vin, tornedaue etc.. Manga av stallena erbjuder lunch pack for runt 50 kanoler ocksa som man kan kopa. \\\det ar inraknat i de 2000. INGA pengar gar till ngn av deltagarna utan ar helt for logi och mat. \vill ocksa namna att nar jag sager logi, ar det basic, en sang, men inte en suite historier. Man maste kunna dela en dusch tycker jag..
Hoppas detta inte ar for rorigt, jag ar trott.. sa nitenite igen.