Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla du...men ett litet kort vågar du väl dig på....Jag menar, tordes jag, med en övervuxen Kamel och 6-barnsVolanger kvar törs väl ända du me=)Cizma- Ni är jättefina. Vilken ståtlig herre du har. Detta gör att jag nog väntar med ett kort på pållan tills magen är borta. Nu ser hon ju fortfarande ut som en köttbulle med fyra tandpetare på
gubbtjyv
. Tack söta du.... tror det klappar ett riktigt varmt/stort hjärta bakom din psedonym..Du är säkert en sån där riktig velouris... mjuk å len som rena Dun-tvåleninte behöver du skämmas inte....tokfia.
Förresten från de ena till de andra är de någon som har någon erfarenhet av Morgan hästar....kollat runt lite men de jag sett har varit för små.....fins de några rejälare modeller av dem i detta landet.....
Tack snälla du...men ett litet kort vågar du väl dig på....Jag menar, tordes jag, med en övervuxen Kamel och 6-barnsVolanger kvar törs väl ända du me=)
. Tack söta du.... tror det klappar ett riktigt varmt/stort hjärta bakom din psedonym..Du är säkert en sån där riktig velouris... mjuk å len som rena Dun-tvålen
Skämt å sido... Jag är ju självklart stolt över min Kamel, men den egna uppenbarelsen är det väl si å så med... men, jag har ju ändå fött 6 barn på 8 år....
bara göra en så däringa släp som dom alltid gör i westernfilmerna å drar hem cobojjsarna till nån snäll läkekunnig liten gråhårig MammaSqua....Då kommer han vara fint utsövd när det blir dags för honom att göra upp eld, laga mat och vakta pållar....
Tack snälla du...men ett litet kort vågar du väl dig på....Jag menar, tordes jag, med en övervuxen Kamel och 6-barnsVolanger kvar törs väl ända du me=)
Detta var 5e gången vi tömkörde, har aldrig gjort det innan, men JA vi kommer iväg mer än utanför stallplanen.
Jag övade på stallplan en gång så att jag fick henne till att inte kunna vända, en hon verkar faktiskt gilla det. Ibland tvekar hon, men då är jag snabbare som tur är.Planen är att jag ska tömköra henne våran runda här, så att jag förhoppningsvis kan rida den sen.
Är det västkustens pärla?