Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Inte min bild, "lånad" från en annons*
Men vad är detta för färg? Otroligt snygg iaf! Aldrig sett något liknande.
Okej, det visste jag inte. Om den är avblekbar står det kanske bara skimmel då? För det finns ju hästar som skimlar av från brunt också. Och en svartskimmel är också färgväxlare?
Men då vet jag iaf att färgen i passet stämmer (Btw så är hon korsning fullblod/new forest )
kl
Min svärmors häst har i grunden ingen ovanlig färg (fux), men hon har med åren fått fler och fler vita fläckar, t.ex. dessa runt ögonen. Bilden är tagen förra vintern och sen dess har hon fått ett antal vita fläckar som är ett par cm i diameter på olika ställen på kroppen.
kl
Min svärmors häst har i grunden ingen ovanlig färg (fux), men hon har med åren fått fler och fler vita fläckar, t.ex. dessa runt ögonen. Bilden är tagen förra vintern och sen dess har hon fått ett antal vita fläckar som är ett par cm i diameter på olika ställen på kroppen.
*Inte min bild, "lånad" från en annons*
Men vad är detta för färg? Otroligt snygg iaf! Aldrig sett något liknande.
Färgen är: ljusbrun, bruten bläs, vit underläpp, vit över kotled höger fram, vita halvstrumpor båda bak.
Svar direkt från ägaren