Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

*kl*
Såg denna på FB precis :d
532589_10150912543921752_1402055807_n.jpg
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Precis. Hans mor har det och pappan är bärare av anlaget. Måste finnas från båda sidor och det är inte alltid det syns utåt. Går att testa.

Tack för svaret! Jga började undra om det är nåt jag har missat i hur man kan se splash :) Att det går att testa vet jag :)
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Färgen är: ljusbrun, bruten bläs, vit underläpp, vit över kotled höger fram, vita halvstrumpor båda bak.

Svar direkt från ägaren:D

Hoppas det var okej att jag lånade din bild! Så fin häst med väldigt fin färg, kunde inte låta bli att fråga vad det var för färg :love:
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

x6fpjl.png

Det här är min ponny, Munsboro Nicholson!
Har faktiskt aldrig sett liknande, haha ;)
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Gud så cool :d
Ser ut som om den fått för många färganlag emot vad som ska vara möjligt :D
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Fin:)
Jag tänkte av någon anledning på "My little pony":p
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Jag tänkte av någon anledning på "My little pony":p

De brukar väl ha typ blommor eller stjärnor på rumpan? ;)

kl

Mycket olika fina färger det finns! :love:

Mitt halvblod är flaxfux och folk brukar tro hon är haflinger :crazy: Kanske inte jätteovanligt när man ser alla färger/tecken här, men hemma sticker hon ut lite från mängden :D
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Det är väl inget fel att vara Haflinger heller ;).

Lägg gärna in bild, flaxfux är ju faktisk inte jättevanligt ändå. Och jag tycker det är väldigt snyggt!
 
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*

Nej, menade inte att det var fel att vara haflinger. Menade bara att hon är så rent halvblod som det kan bli och inget haflinger i sikte så det är lite fel liksom :P Har ingen bild här på datorn (sitter på jobbet :angel:)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 660
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 154
Senast: cewe
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 674
Senast: yamyam
·
Gnägg Jag satt och läste i gamla generalmönsterrullor från 1820-1820-talet idag. Hästarna beskrivs med färg, tecken, kön, ålder och mankhöjd...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
16 126
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbur bil
  • Det bästa med ”din” ras
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp