Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls. Jag ser inga faktiska argument i inläggen. Att svepande ange att det är säkrare med bom eller säga att man vill se hästrumpan bakom en bom är inga sådana argument.Du väljer att över huvud taget inte låtsas om det skäl som anges för att en bakbom är en säkerhetsåtgärd.
Nu är du där igen! Antingen blir du seriös och skippar skitsnacket eller så lägger jag ner diskussionen med dig.(inte ens för att de har vansinnigt ohanterade ouppfostrade hästar, eller är korkade själva.).
Det är ju just det, vilken säkerhet? Jag tror att man istället invaggar folk i att har man bara skaffat alla "säkerhetsprylar", så är hästlivet säkert. Vem behöver därefter veta något om hästen som djur och individ? I stadsbornas värld räcker det med "säkerhetsprylar".
Nu är du där igen! Antingen blir du seriös och skippar skitsnacket eller så lägger jag ner diskussionen med dig.
Vad är ditt problem?
Och hur begåvar var det här?
"Som att säga att folk nte behöver ha säkerhetsbälte bara dom har körkort. Man ska inte invagga dumma bilförare i säkerhet, nej bort med bromsarna också så kör dom nog försiktigt"
Jag avgör när jag anser att en diskussion gått utanför det seriösas gräns. Och upprepade lögner och överdrifter hör definitivt dit.
Har du några sakskäl som gör bakbommen till en säkerhetsbom?
LIA
Du har alltså använt bommen som ett medel att lära hästen att stå stilla och vänta tills den får gå ut. Ja, bra var den tydligen till någonting. Då kan du ju ställa undan den nu.
Vet inte hur kul det är, men en gång i tiden var Nikolaus Kopernikus ensam om att anse att jorden snurrade runt solen mm (i st f tvärtom) och många blev t o m avrättade för att dom senare trodde på det. Tror du att jorden snurrar runt solen?
/QUOTE]
Nu slår du väl rekord i alla fall i din argumentation. GE DEJ!
Jag förstår att det är över din förmåga. Men så var det inte riktat till dig heller.
Det här är inte första gången du visar prov på att ditt intresse inte är att diskutera. Tyvärr. Men det är sista gången jag bryr mig om vad du skriver.
Bye!
LIA