Nu är det lite långt bort men annars så har vi bete så det räcker i överflöd, stona kommer vara ut i tre veckor till dygnet om (rids iofs), men kan det verkligen vara så att ALLA i Skåne stallar i sina hästar "sista juli"???
Sen så skriver du att du är så nöjd med din veterinär, jag förstår inte vad du är nöjd med faktiskt, så länge som du har hållt på utan resultat så hade jag kontaktat en annan veterinär, även om et kanske inte blir bättre (men det finns en möjlighet att det är något din veterninär förbiser, en veterinär är inte gud) så skadar det iallafall inte din häst, det blir inte sämre iallafall.
Jag tycker som flera andra här släpp hästen på bete låt henne vila vad spelar adet för roll om hon blir lite tjock, min kompis häst hade problem ett knä förra våran, de hittade inte vad det var men behandlade ändå det blev inte bättre, vet var nära att dömma ut honom, ägaren valde att bara ha honom på vila och väntade extra länge med nästa besök hösten hade bara vilat och vad det än var så hade det läkt ut av vilan, behandlingen verkade göra mer skada än nytta, hästen blev stånde nästan ett år och är nu igång i 1.30 ska snart debutera 1.40.